Established 1999

NOWE MEDIUM

16/06/2008

Piar bez tajemnic

Nowe pismo „Piar.pl” to dwumiesięcznik o nakładzie 5.000 egzemplarzy. Siedziba redakcji mieści się w Poznaniu. Wydawcami są agencje: public relations – Prelite Sp. z o.o. oraz interaktywna – Web & Art Sp. z o.o.


Można już przeczytać magazyn “Piar.pl” pierwsze w Polsce pismo zajmujące się public relations jest w sprzedaży on-line na stronach www.piar.pl oraz w Empikach. Pismo “Piar.pl” za cel stawia sobie propagowanie wiedzy o kondycji polskiego rynku PR i wymianę informacji między światem nauki a światem praktyki.


W pierwszym numerze magazynu “Piar.pl” można przeczytać m.in. raport “Mit polskiego oligarchy”, czyli jak media widzą polskich megabiznesmanów. W dziale Lobbing, o konieczności podjęcia szerszych działań medialnych na rzecz poprawy wizerunku branży, mówią Arkadiusz Protas i Grzegorz Ziemniak. Z kolei pod hasłem “(Nie)etyczna partyzantka” opisano guerillle marketing, czyli jak tanio osiągnąć duży odzew medialny. W magazynie znalazł się też pierwszy z cyklu artykułów o fotografii, dla tych, którzy chcą uatrakcyjnić swój komunikat prasowy. Nie zabrakło również case study, prezentującego sytuację kryzysową związaną z rzeszowskim torem wyścigowym. Można znaleźć w niej odpowiedź na pytanie, jak szybcy i wściekli pozyskali akceptację społeczności lokalnej.


Do tej pory na stronach wortalu Piar.pl można było zapoznać się z fragmentem „Dekalogu propagandzisty” autorstwa Michała Smolarza oraz z pierwszą częścią artykułu “PR po niemiecku”. Subskrybenci newslettera Piar.pl otrzymali również dostęp do tekstu dr Małgorzaty Molędy-Zdziech o tym, kto lobbuje w Brukseli.


Nowe pismo “Piar.pl” to dwumiesięcznik o nakładzie 5.000 egzemplarzy. Siedziba redakcji mieści się w Poznaniu. Wydawcami są agencje: public relations – Prelite Sp. z o.o. oraz interaktywna – Web & Art Sp. z o.o.


Nowy tytuł jest kolejnym etapem rozwoju wortalu Piar.pl, który od blisko ośmiu lat towarzyszy rozwojowi polskiej branży PR. Aktualnie posiada on blisko 6.100 zarejestrowanych użytkowników, a z miesiąca na miesiąc notuje wzrost oglądalności rzędu kilkudziesięciu procent. Piar.pl powstaje we współpracy m.in.: z PR Week Worldwire i Sovetnik.


W wydaniu 61, styczeń-luty 2005 również

  1. UNIJNY LOBBING PKP

    Kolej przeciera szlaki
  2. ZARZĄDZANIE

    Reputacja
  3. TROSKI PRZEDSIĘBIORCY

    Kandydat
  4. COLLEGIUM CIVITAS

    Studium lobbingu
  5. SPOJRZENIE MENEDŻERA

    Są granice
  6. LOBBINGOWE VARIA

    Teoretyzowanie bez konkretów
  7. NOWE MEDIUM

    Piar bez tajemnic
  8. DECYZJE I ETYKA

    Obowiązki i aspiracje
  9. SZTUKA MANIPULACJI

    Eskalacja czaru
  10. POLSKI LOBBING W BRUKSELI

    Nowe myślenie
  11. DYPLOMACJA

    Nie wtrącam się
  12. AMERYKANIE W POLSCE

    Kuracja lobbingiem