COLLEGIUM CIVITAS
Studium lobbingu
Dr Małgorzata Molęda-Zdziech, pomysłodawczyni i dyrektor Studium Lobbingu kształci przyszłe kadry lobbystów. Zachęcamy do zapisywania się na te prekursorskie studia. więcej...
„Polski rząd powinien wynająć w Waszyngtonie lobbystę” – twierdzą przedstawiciele Polonii amerykańskiej. Od dawna robi tak większość krajów naszego regionu. Sam status bliskiego przyjaciela Ameryki to za mało.
LOBBINGOWE VARIA „Złoty Spinacz” dla On Board PR Firma On Board PR zdobyła główną nagrodę w kategorii “Public Affairs & Lobbying” konkursu “Złote Spinacze 2004” organizowanego przez Związek Firm Public Relations. On Board PR otrzymała statuetkę “Złotego Spinacza 2004” za najlepszy projekt PR w kategorii Public Affairs & Lobbying. Jury konkursu, doceniając przyjętą strategię, nowatorstwo, jakość i rzetelność realizacji oraz skuteczność prowadzonych działań wybrało
Konkurs jest organizowany przez Związek Firm Public Relations po raz drugi. Nagrody – statuetki “Złotego Spinacza” – przyznawane są za programy public relations w ośmiu kategoriach dotyczących różnych obszarów komunikacji. Celem konkursu jest promowanie najwyższych profesjonalnych standardów w pracy oraz rzetelności i zaangażowania w działania na rzecz kreowania wizerunku publicznego i komunikacji społecznej. Decyzje o przyznaniu Złotych Spinaczy ZFPR podejmuje niezależne jury składające się z uznanych autorytetów w branży PR i medialnej.
Nagrodzona “Złotym Spinaczem” kampania była realizowana przez On Board PR na rzecz Unii Farmaceutów – Właścicieli Aptek. Celem programu było wsparcie postulatów prawnych reprezentowanego przez Unię środowiska aptekarzy oraz poprawa bezpieczeństwa stosowania leków. Kampania wykorzystująca m.in. działania edukacyjne kierowane do ogółu społeczeństwa zakończyła się sukcesem trwale wzmacniając wizerunek farmaceuty jako zawodu zaufania publicznego.
Wizy i Bumar
„Myślę jednak, że dla wielu Polaków to jest sprawa dość trudna do zrozumienia: dlaczego ci Amerykanie tak się upierają przy tych wizach?
To niesamowite
Lobbing to w Ameryce chleb powszed
ni życia politycznego. W Waszyngtonie uprawiają go firmy, grupy interesów, organizacje pozarządowe, nawet władze miast. Wynajęcie dobrej firmy lobbingowej z Ulicy K może kosztować od kilkuset tysięcy do kilku, a nawet w skrajnych przypadkach kilkunastu milionów dolarów rocznie, zależnie od skali zadań, jakie chcemy przed nią postawić.
TROSKI PRZEDSIĘBIORCY
Kandydat
Niezaprzeczalnym sukcesem polityków, choć większa tu zasługa sytuacji geopolitycznej niż ich własnej działalności, jest stworzenie podstaw strategicznego bezpieczeństwa państwa poprzez udział Polski w NATO i UE. więcej...