Established 1999

IMR ADVERTISING BY PR

02/01/2013

Inspiracje z natury - 2.01

Konferencją prasową połączoną z lunchem w siedzibie IMR advertising by PR rozpoczęła się promocja w Polsce kosmetyków Himalaya Herbals. Trzecia odsłona „Gotowych na Sylwestra” w wykonaniu Golden Rose.

Góry Himalaje przyciągają nie tylko taterników, ale też zielarzy i naukowców. Dla tych drugich od zawsze były inspiracją do poszukiwania i badania sekretów najczystszej natury. Firma produkująca kosmetyki Himalaya Herbals powstała w 1930 roku w Indiach, a dzisiaj obecna jest w 82 krajach.


 


„Filozofia przyświecająca nam każdego dnia opiera się na sięgającej 5000 lat starożytnej indyjskiej medycynie ajurwedyjskiej. Ajurweda to medyczno-metafizyczna życiowa wiedza o uzdrawianiu i sztuce życia, której istotą jest świadome dążenie człowieka do pełnej równowagi ciała, ducha i umysłu. Traktuje ciało jako całość. Jej istotą jest pełne uzdrowienie. Nasza firma jest pionierem w wykorzystaniu nowoczesnej nauki do ponownego odkrycia i nadania obowiązującej mocy tajemnicom ajurwedy” – mówił Amit Dixit, dyrektor generalny na Europę.


 


Marka Himalaya Herbals obejmuje kosmetyki, farmaceutyki oraz produkty dla zwierząt. Perłą w koronie szerokiej gamy kosmetyków jest seria do pielęgnacji skóry z miodlą indyjską czyli Neem.


 


„Neem to roślina znana ze swoich właściwości antybakteryjnych i oczyszczających. Idealnie nadaje się dla cery tłustej skłonnej do wyprysków. Nie zawiera parabenów, SLS ani SLES. Serię tworzą żel do mycia twarzy, maseczka i peeling. Ponadto, mamy bardzo dobre, naturalne kosmetyki do masażu, balsamy – również do ust – kremy odżywcze, preparaty do pielęgnacji włosów i pasty do zębów” – rekomendował Imants Rundans, kierownik ds. produktów.


 


„Dotychczas tylko kilka produktów Himalaya Herbals było dostępnych w Polsce, wyłącznie w aptekach. The Himalaya Drug Company, właściciel marki, postanowił zwiększyć asortyment i rozszerzyć dystrybucję w naszym kraju i od nowego roku powierzyć nam kampanię promocyjną. Zostaliśmy wybrani do tego zadania w wyniku rekomendacji jednego z naszych dotychczasowych klientów” – powiedziała Monika Iskandar, dyrektor zarządzająca IMR advertising by PR.


 


Cera wypielęgnowana produktami Himalaya Herbals nie wymaga maskowania i korygowania. Stanowi świetnie przygotowaną bazę pod makijaż kosmetykami Golden Rose. Makijażowe nowości na zimę 2013 – szminki, lakiery, tusze do rzęs, kredki do oczu z brokatem i pudry zaprezentowała Natalia Karaś, a Agnieszka Sęczkowska wykonała na twarzach dziennikarek-ochotniczek pokazowe makijaże. Była to już trzecia odsłona autorskiego programu IMR advertising by PR pod hasłem „Gotowe na Sylwestra”.


 


W takiej atmosferze nadszedł czas poczęstunku.


 


„Przygotowując koncepcję dań na lunch brałam pod uwagę indyjskie pochodzenie Amita Dixita. Stąd wszystkie potrawy były doprawiane świeżym imbirem, kardamonem, kurkumą, kolendrą, chilii, szafranem i zielonymi papryczkami. Gościom najbardziej smakowała potrawa o nazwie chicken butter masala oraz tradycyjna, polska świąteczna sałatka jarzynowa”  – podsumowała Monika Iskandar.

W wydaniu nr 134, styczeń 2013 również

  1. ZEGAREK ŚWIADCZY O STATUSIE

    Nakręcanie mężczyzny - 22.01
  2. POLAK IN LONDON

    Brytyjczycy - 20.01
  3. GIGANCI RYNKU SZTUKI

    Czy ich kiedyś dogonimy? - 15.01
  4. DŹWIĘK W NAZWIE PRODUKTU

    Kuszenie konsumenta - 14.01
  5. BIBLIOTEKA DECYDENTA

    "Burza" - 15.01
  6. OCHRONA PRAWNA MARKI

    Jak zaprojektować bezpieczną nazwę? - 13.01
  7. ZAWÓD PRZYSZŁOŚCI

    Gorzelnik, nie bankier - 11.01
  8. AMERYKAŃSKIE PODATKI

    Powtórka "klifu" już w marcu? - 11.01
  9. SLOGANY REKLAMOWE

    Jak promują się miasta - 11.01
  10. CENNE KRUSZCE

    Kiedy srebro zaświeci złotym blaskiem - 11.01
  11. POMNIKOMANIA

    Zaklęte w kamieniu - 7.01
  12. NIEZŁA SZTUKA (6)

    Fotowiersz "Lot na księżyc" - 6.01
  13. RYNEK SZTUKI

    Dobre wieści dla inwestorów - 3.01
  14. RYNEK WINA

    Co kupić w tym roku? - 3.01
  15. RYNEK INWESTYCJI

    Gdzie tkwi potencjał? - 3.01
  16. DZIEWIĘĆ LAT MARZEŃ

    Barka Herbatnik ciągle na fali - 3.01
  17. DECYDENT SNOBUJĄCY

    Czwartek, 31.01 – Ból głowy
  18. SZTUKA MANIPULACJI

    Odbicie i przerzut - 2.01
  19. SIŁA POLITYKI

    Zima w Azji - 31.01
  20. I CO TERAZ?

    Nowy rok - 2.01
  21. IMR ADVERTISING BY PR

    Inspiracje z natury - 2.01
  22. SZKOŁY WYŻSZE CZY SZKÓŁKI ZAWODU?

    Absolwent – kukułcze jajo, gorący kartofel? - 2.01
  23. FILOZOFIA I DYPLOMACJA

    Gospodarka światowa w 2013 r - 16.01