Established 1999

IMR ADVERTISING BY PR

03/11/2011

Moda na jagodę Acai

IMR advertising by PR podpisała umowę o współpracy z firmą Alter Medica w zakresie promocji suplementów diety wspomagających optymalne funkcjonowanie organizmu.

Promocja w mediach drukowanych i internetowych obejmie sześć produktów: jagodę Acai, Liść Oliwny, jagodę licyjską Goji, Korzeń Arktyczny, Drenafast oraz w okresie jesienno-zimowym – Pichtosept.


„Zdecydowaliśmy się podpisać umowę na suplementy żywności wspomagające odporność i ogólną kondycję psychofizyczną, gdyż wychodzimy z założenia, iż znacznie lepiej i taniej jest zapobiegać ewentualnym chorobom, niż je leczyć. Oczywiście, najlepiej byłoby, gdybyśmy codziennie odżywiali się racjonalnie, ale rzadko jest to możliwe i najczęściej pośpiech bierze górę nad rozsądkiem” – mówi Monika Iskandar, dyrektor zarządzająca IMR advertising by PR.


Choć wszystkie produkty będą traktowane z jednakowym zaangażowaniem, to wśród nich zwraca uwagę jagoda Acai rosnąca tylko w lasach deszczowych amazońskiej puszczy, a mająca w swoim składzie mieszankę witamin, mikroelementów, aminokwasów, kwasów tłuszczowych, fitosteroli, polifenoli i przeciwutleniaczy. Moda na jagody Acai przyszła do nas z Zachodu słusznie wzbudzając zdrowe zainteresowanie. Ot, choćby z powodu właściwości odchudzających, przeciwstarzeniowych, oczyszczających organizm. Tylko tyle i aż tyle. Warto spróbować, żeby uwierzyć.

W wydaniu nr 120, listopad 2011 również

  1. POMYSŁ NA BIZNES

    Nowa polska wyszukiwarka
  2. BIBLIOTEKA DECYDENTA

    "Białym pociągiem dookoła wódki..."
  3. ZYSK Z DOJRZAŁOŚCI

    Znamy laureatów konkursu
  4. WESOŁA ŁAPKA

    Psi instruktor oduczył dziecko uciekania
  5. SIŁA POLITYKI

    Pomysłowa Mata Hari
  6. WŁASNY BIZNES

    Marzenie 40 proc. Polaków
  7. ŚWIATOWY TYDZIEŃ PRZEDSIĘBIORCZOŚCI

    Jak w tej materii wyglądamy nad Wisłą?
  8. TYGODNIK POWSZECHNY

    Film o ks. Adamie Bonieckim
  9. LEKTURY DECYDENTA

    "Londyńczycy"
  10. OGRZEWANIE ZIMY

    Polacy pielęgnują palmy
  11. IMR ADVERTISING BY PR

    Alpa wszechstronna
  12. MAGAZYN "WIESTNIK"

    Grozny - pępek świata
  13. TYGODNIK POWSZECHNY

    Zakazany ks. Boniecki
  14. IMR ADVERTISING BY PR

    ALPA Francówka i ALPA Leśna dla decydentów
  15. IMR ADVERTISING BY PR

    Moda na jagodę Acai
  16. DECYDENT SNOBUJĄCY

    Środa, 30.11 - Śmiało zagrywamy
  17. SZTUKA MANIPULACJI

    Sztuka wciągania
  18. KRÓTKO O MISTYFIKACJI

    Od pozorów do iluzji
  19. GRECKIE REFERENDUM

    Topnieją szanse uniknięcia kryzysu w Europie
  20. BARBARA GAŁCZYŃSKA

    Poezja, Sztuka, Proza