Established 1999

ŚNIADANIE W IMR

03/04/2013

Wiosna z Duchem Bielucha - 3.04

Jeśli zawitała wiosna, to jesteśmy na śniadaniu prasowym w siedzibie IMR advertising by PR. Główni bohaterowie: naturalne serki z wizerunkiem Ducha Bielucha na opakowaniach.

„Z serkami naturalnymi Bieluch jest pewien kłopot. Właściwie wszyscy o nich słyszeli, widzieli na półkach sklepowych, ale nie wszyscy zdecydowali się je kupić i spróbować. A to spore zdrowotne niedopatrzenie. Naszym zadaniem jest zmienić ten stan rzeczy pokazując niepowtarzalne walory serków” – podkreśliła Monika Iskandar, dyrektor zarządzająca IMR advertising by PR.


 


Jakość produktów tkwi w szczegółach. Zastosowanie specjalnej technologii wytwarzania powoduje, iż serki zawierają wszystkie białka mleka, w tym najcenniejsze – serwatkowe. Natomiast tylko śladowe ilości laktozy pozwalają na ich spożywanie przez dzieci i kobiety w ciąży, a także przez osoby z nietolerancją tego składnika mleka krowiego. W Bieluchach nie ma cukru, konserwantów, zagęszczaczy, ani stabilizatorów. A dowodem na to jest krótki termin przydatności do spożycia, zaledwie 21 dni.


 


„Smak i jakość naszych produktów mleczarskich, a wśród nich sztandarowego naturalnego serka Bieluch, gwarantuje surowiec. Mleko skupujemy od stałych i sprawdzonych 600  rolników. Nasz lubelski region jest jednym z najczystszych w Polsce, nigdzie indziej nie znajdziemy tak bujnych łąk i żyznych gleb. Dobrze się na nich przyjmują odpowiednio dobrane gatunki trawy. Nie brakuje tu także ziół, dzięki którym mleko uzyskuje specyficzny, niepowtarzalny smak i aromat” – mówił Kazimierz Gromadzki, dyrektor handlowy Spółdzielni Mleczarskiej Bieluch w Chełmie.


 


„Istotnie, dobre mleko to podstawa. Ale bez nowoczesnej, ściśle kontrolowanej jakościowo produkcji nie ma mowy o doskonałym produkcie finalnym. A linie technologiczne w naszej spółdzielni należą do najnowocześniejszych w Europie w branży mleczarskiej” – podkreśliła Izabela Grabowska-Chlebio, główna technolog w SM Bieluch.


 


Wiosna to idealny czas na rozpoczęcie degustowania i wyrabiania w sobie nawyku ciągłego jedzenia serków Bieluch. Najbardziej popularnym jest serek naturalny – i słusznie. Można do niego dodać wszystko, czego dusza lub smak zapragnie: szczypiorku, miodu, owoców, etc. Mamy też Bielucha lekkiego – zawiera tylko 3% tłuszczu i jest rekomendowany przez Centrum Leczenia Otyłości.


 


„Natomiast dla osób leniwych polecamy gamę Bieluchów smakowych. Bardzo znany i lubiany jest ze szczypiorkiem i pasuje do sosów, dipów, past kanapkowych albo sałatek. Z czosnkiem – idealny na czas przesilenia zimowo-wiosennego; z ziołami tworzy pachnącą świeżością i orzeźwiającą kompozycję na przykład do każdego rodzaju pieczywa. Natomiast z dodatkiem chilli i pomidorów może nam przypomnieć o słonecznych wakacjach w ciepłych krajach” – rekomendowała Agnieszka Lenart, kierownik marketingu w SM Bieluch.


 


O duchu Bielucha można mówić długo i smakowicie. Inne tajemnice Bielucha będziemy sukcesywnie rozszyfrowywali. Już 17 maja zapraszamy dziennikarzy na medialną wyprawę do Chełma, gdzie zapoznamy ich z procesem przetwórczym mleka na sery, masło, kefiry i maślanki.


 


Mało tego, udamy się do jedynych w Polsce podziemi kredowych, gdzie spotkamy się z Duchem Bieluchem, sympatycznym strażnikiem, który niegdyś chronił mieszkańców Chełma przed najeźdźcami, a dzisiaj spełnia życzenia odwiedzających podziemny labirynt.


 


Jak to już jest w zwyczaju w IMR advertising by PR, po części merytorycznej zaprosiliśmy dziennikarzy na śniadanie. Wszystkie potrawy zawierały produkty dostarczone przez SM Bieluch.


 


A oto menu:


 


Bieluchowe roladki z szynki, Bieluchowe ogórki, Bieluchowe kuleczki na zielonej sałacie, śniadaniowy tort Bieluchowy, placuszki Bieluszki z jabłkiem, Bieluchowy sernik wielkanocny oraz gruszkowo-czekoladowy krem Bieluch, a także tradycyjne wielkanocne potrawy. 


 


Śniadanie uzupełniało białe wino.

W wydaniu nr 137, kwiecień 2013 również

  1. SZKODA ZDROWIA?

    Polacy piją więcej niż Rosjanie - 26.04
  2. WHISKY BIJE REKORDY

    Inwestowanie pod wpływem - 26.04
  3. AZEROWIE VERSUS GAZPROM

    Klucz do bezpieczeństwa energetycznego UE - 22.04
  4. GALERIA SCHODY

    Musisz zobaczyć tę kobietę - 18.04
  5. 10 LAT GOLDEN ROSE W POLSCE

    Markowe kosmetyki za dobrą cenę - 18.04
  6. BLADY BLASK ZŁOTA

    Co naprawdę się stało? - 18.04
  7. 22 LATA GIEŁDY PAPIERÓW WARTOŚCIOWYCH

    Na parkiecie 876 spółek - 16.04
  8. WRÓŻENIE Z ROPY NAFTOWEJ

    Amerykanie wyprzedzą Saudyjczyków - 11.04
  9. EFEKTY USTAWY REFUNDACYJNEJ

    Spadek sprzedaży, marży, redukcje zatrudnienia - 11.04
  10. ŻELAZNA DAMA 1925 - 2013

    "Ważne będą dopiero dni następne..." - 9.04
  11. DECYDENT RADZI KUPIĆ

    "Tygodnik Powszechny" nr 17-18
  12. TRWA HOSSA NA RYNKU SZTUKI

    Spektakularne inwestycje nie u nas - 10.04
  13. THATCHER, KALISZ I INNI

    Drzwi zamknięte, a nawet zatrzaśnięte - 8.04
  14. PROFESOR ZBIGNIEW PEŁCZYŃSKI

    W Oksfordzie i w Warszawie życie z pasją - 9.04
  15. EMERYTURY POD PALMAMI

    Kto, jak i ile wypłaci? - 8.04
  16. I CO TERAZ?

    Przemalować! - 19.04
  17. WYCZULONYM UCHEM

    Lapsusy-psikusy - 4.04
  18. ŚNIADANIE W IMR

    Wiosna z Duchem Bielucha - 3.04
  19. AMERYKAŃSKIE NIERUCHOMOŚCI

    Nowe nadzieje - 3.04
  20. LEKTURY DECYDENTA

    Rushdie recenzuje - 15.04
  21. BIBLIOTEKA DECYDENTA

    Rzymskie pasje Hanny Suchockiej - 22.04
  22. NAZWA POTOCZNA

    Jak chronić sukces marki? - 2.04
  23. DECYDENT SNOBUJĄCY

    Wtorek, 30.04 – Onanizm
  24. SZTUKA MANIPULACJI

    Wymówki i wybiegi - 3.04
  25. SIŁA POLITYKI

    Jak Macedoński - 30.04
  26. FILOZOFIA I DYPLOMACJA

    Niestabilność i niepewność - 21.04