03/06/2008
Praca nad marką
Jak zarządzać marką wyrobów i firmy, jak wypromować rozpoznawalna markę? To książka pomagająca przedsiębiorstwom wyruszyć ku nowemu światu firm świadomych swej wartości.
Niemal wszyscy pracujemy w firmach wytwarzających i wykorzystujących produkty i usługi markowe. Marka stała się nieodłączną częścią naszego życia zawodowego i prywatnego. Jest gwarancją jakości, mówi czego możemy się spodziewać po produkcie, usłudze czy przedsiębiorstwie. William Gordon i Hamish Pringle dowodzą, że kluczowym elementem zarządzania marką są po prostu… dobre maniery i kulturalne zachowanie. Motywują one do odpowiedniego działania personel firmy, ale także klientów, dostawców i całe społeczności. I choć zasada ta jest tak prosta, niełatwo ją wprowadzić w życie. Autorzy uczą więc na konkretnych przykładach, jak tego dokonać. Opisują proces rozwojowy firmy, w wyniku którego staje się ona miejscem wysokiej kultury i sprawnego zarządzania.
Książka Gordona i Pringle`a jest przeznaczona dla tych, którzy chcą odnieść sukces w interesach dzięki poprawie warunków panujących w środowisku pracy.
FARMACJA
Śródziemnomorska równowaga
Jemy byle co, byle gdzie, najczęściej w pośpiechu pochłaniamy jakieś gotowe produkty, chcąc jak najszybciej zaspokoić uczucie głodu. Dotychczas najbardziej znanym źródłem NNKT były ryby morskie i tran - pisze Monika Iskandar. więcej...