Established 1999

BIBLIOTEKA DECYDENTA

03/06/2008

Praca nad marką

Jak zarządzać marką wyrobów i firmy, jak wypromować rozpoznawalna markę? To książka pomagająca przedsiębiorstwom wyruszyć ku nowemu światu firm świadomych swej wartości.

Niemal wszyscy pracujemy w firmach wytwarzających i wykorzystujących produkty i usługi markowe. Marka stała się nieodłączną częścią naszego życia zawodowego i prywatnego. Jest gwarancją jakości, mówi czego możemy się spodziewać po produkcie, usłudze czy przedsiębiorstwie. William Gordon i Hamish Pringle dowodzą, że kluczowym elementem zarządzania marką są po prostu… dobre maniery i kulturalne zachowanie. Motywują one do odpowiedniego działania personel firmy, ale także klientów, dostawców i całe społeczności. I choć zasada ta jest tak prosta, niełatwo ją wprowadzić w życie. Autorzy uczą więc na konkretnych przykładach, jak tego dokonać. Opisują proces rozwojowy firmy, w wyniku którego staje się ona miejscem wysokiej kultury i sprawnego zarządzania.


Książka Gordona i Pringle`a jest przeznaczona dla tych, którzy chcą odnieść sukces w interesach dzięki poprawie warunków panujących w środowisku pracy.

W wydaniu 67, czerwiec 2006 również

  1. RADY FRANCUSKIEGO LOBBYSTY

    Choroba czy sztuka?
  2. FARMACJA

    Śródziemnomorska równowaga
  3. LOBBING W PRAKTYCE

    Eksperci jako lobbyści
  4. POLITYKA EMIGRACYJNA

    Niemoc państwa
  5. POLSCY EMIGRANCI

    Nad Sekwaną i Tamizą
  6. POLSKA PRASA W LONDYNIE

    Drugie narodziny
  7. LIST W OBRONIE LONDYŃSKIEGO "TYGODNIA"

    Widok z Warszawy
  8. OD REDAKTORA

    Niemal cały świat
  9. RELACJE PUBLICZNE

    Mistyfikacje
  10. DECYZJE I ETYKA

    Wiara, nadzieja, miłość, codzienność
  11. SZTUKA MANIPULACJI

    Koty i myszy
  12. BIBLIOTEKA DECYDENTA

    Praca nad marką
  13. POLITYKA KULTURALNA

    Mecenat pełnowymiarowy