Established 1999

W IMR ADVERTISING BY PR

24 wrzesień 2012

Jesienna dbałość - 18.09

Nowe balsamy firmy L`biotica regenerujące i zabezpieczające usta przed jesienno-zimowymi chłodami, najnowsze trendy w makijażach wykonywanych kosmetykami Golden Rose oraz wyszukane smakołyki – to kolejne śniadanie prasowe w siedzibie IMR advertising by PR.

L`biotica znana jest z produktów, w których wykorzystuje najnowsze osiągnięcia wiedzy farmaceutycznej. Jej trzy balsamy do ust: Medic, Protect i Hydro regenerują skórę warg, łagodzą stany zapalne, chronią przed szkodliwym wpływem promieniowania słonecznego, natłuszczają, nawilżają, zabezpieczają przed pękaniem i wysychaniem. Ponadto dwa pierwsze zawierają filtry UVA i UVD, a trzeci kwas hialuronowy, wosk pszczeli i witaminę E. Dziennikarki mogły wybrać do testowania balsam najbardziej im odpowiadający.



Dopełnieniem dbałości o zdrowie i wygląd twarzy były kosmetyki Golden Rose do wszechstronnego i różnorodnego makijażu. Wizażystka Agnieszka Sęczkowska wykonała kilka pokazowych makijaży na twarzach dziennikarek-ochotniczek objaśniając, co będzie modne w sezonie jesienno-zimowym, podpowiadała, doradzała, a także podkreślała zalety poszczególnych tuszy do rzęs, cieni do powiek, pudrów oraz lakierów do paznokci.



W prezentacji multimedialnej przygotowanej w IMR advertising by PR przedstawiono wizualizacje wszystkich produktów zarówno firmy L`biotica , jak i Golden Rose. Ambasadorką marki Golden Rose, w drodze konkursu, została Aleksandra Szczepanek.



Po konferencji prasowej dziennikarki udały się na śniadanie, przygotowane jak zwykle według pomysłowych receptur Moniki Iskandar, dyrektor zarządzającej IMR advertising by PR.


Słoneczna pogoda sprawiła, że goście delektowali się nie tylko smakiem potraw, ale też wszystkimi kolorami kwiatów i drzew w ogrodzie.



A oto menu: ratatouille z penne rigate, kurczak w sosie curry z ryżem, wytrawny tort z serem ricotta i cebulą, sałatka z koprem włoskim ze śliwkami i rucolą, bakłażan w słodko-ostrym sosie, sałata z kiełkami rzodkiewki, surówka z tartej marchwi z jabłkiem, wytrawny tort pomidorowy, mus jabłkowy z bitą śmietaną i biszkoptem, ciastka półfrancuskie z jabłkami i wiśniami, czerwone wino wytrawne, soki owocowe, kawa, herbaty.


 

W wydaniu nr 130, wrzesień 2012 również

  1. PR FORUM 2012 W WIŚLE

    Rola nowych mediów
  2. W IMR ADVERTISING BY PR

    Jesienna dbałość - 18.09
  3. DALI, PICASSO, KLIMT, SCHIELE...

    Sztuka nowoczesna podbija świat - 20.09
  4. NOWY OBIEKT POŻĄDANIA

    Praca w urzędzie - 18.09
  5. MIESZKANIE DO WYNAJĘCIA

    Najlepsza lokalizacja w Białołęce
  6. ROŚNIE INFLACJA?

    Kupuj ziemię! - 14.09
  7. STUDIUJ TABLICĘ MENDELEJEWA

    Myśl, ryzykuj, a zysk cię zadziwi - 13.09
  8. FUNDACJA JA WISŁA

    Narew - 13.09
  9. BUDOWNICTWO ENERGETYCZNE

    140 mld złotych do podziału - 12.09
  10. ISP

    Ważny wyrok - 12.09
  11. INWESTYCJE W SZTUKĘ

    Świat stoi otworem - 11.09
  12. GALERIA SCHODY

    Beata Gralewska - do 15.09
  13. KAMPANIA "SPRAWDZONY DRÓB"

    Jakość dla zdrowia ma znaczenie - 6.09
  14. ZGADYWANIE PRZYSZŁOŚCI

    Eurogeddon — kiedy przyjdzie jego czas? - 6.09
  15. WSPÓŁCZESNA KONIECZNOŚĆ

    Jak przebrnąć przez projekt internetowy? (cz. 1) - 6.09
  16. OBNAŻANIE GŁUPOTY

    Kraj bez przyszłości - 6.09
  17. BIBLIOTEKA DECYDENTA

    Życie po Monte Cassino - 5.09
  18. 10 - 16.09. 2012 R.

    Warmia Mazury Senior Games
  19. I CO TERAZ?

    Przecena - 4.09
  20. NIEZŁA SZTUKA (2)

    Kabaret Starszych Panów nie umarł
  21. LEKTURY DECYDENTA

    Kulisy nabitego trzosu - 4.09
  22. ROPA RZĄDZI ŚWIATEM

    Polityczne huragany - 3.09
  23. WYSYCHA RZEKA MARKOWYCH WHISKY

    Czy grozi nam trzeźwość? - 3.09
  24. DECYDENT SNOBUJĄCY

    Piątek, 28.09 – Interpretacje
  25. SZTUKA MANIPULACJI

    Unik bierny i czynny - 2.09
  26. SIŁA POLITYKI

    Zaplątany w Europie - 28.09