Established 1999

BIBLIOTEKA DECYDENTA

03/06/2008

Nauczanie kadry menedżerskiej

Głównym zadaniem coachingu jest pomaganie menedżerom w rozwiązywaniu ich problemów oraz w przełożeniu efektów ich nauki na wyniki przedsiębiorstwa. Książka traktuje o skomplikowanych siłach oddziałujących na coacha.

Książka adresowana jest do coachów menedżerów na najwyższych szczeblach. Osoba prowadząca coaching jest kimś więcej niż instruktorem, który – jasno wyrażając swoje zdanie – na równi z klientami emocjonalnie angażuje się w sprawy firmy. Musi więc mieć silną osobowość, by – nie przejmując odpowiedzialności za menedżera – skutecznie wspierać go w podejmowaniu i realizacji wyzwań.


Mary Beth O`Neill od ponad 20 lat pomaga w ten sposób menedżerom. W tej książce wprowadza nowe, systemowe podejście do coachingu kadry kierowniczej, opisując szczegółowo techniki, które opracowała w trakcie swojej kariery zawodowej. W jej ujeciu cztery fazy coachingu obejmują: zawieranie kontraktu, planowanie, interwencję w działania oraz podsumowanie.


O`Neill jest starszym konsultantem w LIOS Consulting Corporation w Leadership Institute na Bastyr University w Seattle.

W wydaniu 64, czerwiec 2005 również

  1. EMIGRACJA POLITYCZNA

    Trzeba mieć odwagę
  2. ZAMEK KRÓLEWSKI W WARSZAWIE

    Symbol państwowości
  3. LOBBING W PRAKTYCE

    Wygrana kampania
  4. BIBLIOTEKA DECYDENTA

    Nauczanie kadry menedżerskiej
  5. AKADEMIA POLONIJNA

    Kierunek: sukces