SOPOT 26-28.09.2012
Europejskie Forum Nowych Idei
Zbigniew Brzeziński, Benjamin Barber, Michaił Gorbaczow, Günter Verheugen, Bernard-Henry Lévy gośćmi sopockiej konferencji „Lider czy statysta? Europa w wielobiegunowym świecie. więcej...
IMR advertising by PR podpisała z Zakładami Farmaceutycznymi Colfarm SA umowę dotyczącą promocji nowej ekskluzywnej linii nutrikosmetyków oraz suplementu diety Slim & Beauty.
Agencja zobowiązała się do budowania świadomości konsumenckiej, przekonywania do nowatorskich właściwości oraz korzyści mogących płynąć ze stosowania nutrikosmetyków z linii Beauty: Body, Skin, 40+, Hair i Hydro, a także suplementu Slim & Beauty, którego oryginalność polega na połączeniu wyciągu z alg morskich i sproszkowanych owoców opuncji. Taka kompozycja składników pozwala spalać tkankę tłuszczową i ułatwia utratę wagi ciała bez ryzyka wypłukiwania z organizmu minerałów.
„Podjęliśmy się promowania nutrikosmetyków spółki Colfarm ze względu na ich uniwersalność stosowania przez szeroką grupę dbających o styl i jakość życia kobiet i mężczyzn. Badania konsumenckie przeprowadzone przez Colfarm potwierdziły, iż działają one odżywczo na skórę, włosy oraz paznokcie. Wspierają procesy metaboliczne zachodzące w skórze, a także odpowiednio ją nawilżają” – mówi Monika Iskandar, dyrektor zarządzająca IMR advertising by PR.
Dwunastomiesięczna promocja idei nutrikosmetyków ZF Colfarm SA obejmie media drukowane oraz Internet.
PUBLIC RELATIONS
IX PR Forum w Wiśle
W dniach 17-19 września br. w Wiśle po raz dziewiąty odbędzie się ogólnopolskie spotkanie teoretyków i praktyków public relations. Organizaotrem jest Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach. Zapraszamy. więcej...