Pytania o PR
Dlaczego media tak chętnie zajmują się PR? Czy drwiny z PR to efekt lenistwa dziennikarzy, szukających łatwej i puenty, której znaczenie nadaje sam czytelnik? Dlaczego właśnie ten zawód bywa tak często piętnowany?
Dlaczego media tak chętnie zajmują się PR? Czy drwiny z PR to efekt lenistwa dziennikarzy, szukających łatwej i puenty, której znaczenie nadaje sam czytelnik? Dlaczego właśnie ten zawód bywa tak często piętnowany?
Public relations jest coraz bardziej popularne i choć skrót PR kojarzy się z zakłamaniem, korupcją czy pozorowanymi działaniami, mającymi na celu ochronę interesów jednostki bądź firmy, coraz więcej osób zastanawia się , czy mogłyby wykorzystać PR do zwiększenia sprzedaży swoich produktów i usług, by zdobyć sławę, efektywniej bronić swoich racji, unikać niepotrzebnych problemów czy wreszcie zapewnić wszystkim dostęp do odpowiednich informacji i konsultacji.
Wszystko, co powinieneś wiedzieć o PR zawiera 500 pytań na temat public relations, które zadawano autorowi przy różnych okazjach. Odpowiedzi są krótkie, wyczerpujące i ułatwiają szybkie zrozumienie tematu. Wyjaśniają, czym dokładnie jest PR, opisują charakter jego działań, jak również aspekty strategii i planowania.
Anthony Davies jest konsultantem i wykładowcą specjalizującym się w marketingu i komunikacji biznesowej. Prowadzi zajęcia na temat PR i marketingu dla nie związanych z tą dziedziną menedżerów i osób na stanowiskach kierowniczych. Jest doradcą w małych i średnich przedsiębiorstwach. Regularnie pisuje do prasy biznesowej, a także przygotowuje kandydatów do rozmaitych egzaminów specjalistycznych.
BIBLIOTEKA DECYDENTA
Pytania o PR
Dlaczego media tak chętnie zajmują się PR? Czy drwiny z PR to efekt lenistwa dziennikarzy, szukających łatwej i puenty, której znaczenie nadaje sam czytelnik? Dlaczego właśnie ten zawód bywa tak często piętnowany? więcej...