PLATFORMA OBYWATELSKA
Zasada trzech E
Małe i średnie przedsiębiorstwa wytwarzają w Polsce połowę produktu krajowego. Jednak ich rentowność w ostatnich pięciu latach znacznie spadła i obecnie wynosi zaledwie 1%. więcej...
Reklama, a w zasadzie wiedza na temat komunikacji z ludźmi, jest takim samym rzemiosłem jak marketing czy finanse. W każdej z tych dziedzin potrzebna jest solidna wiedza, znajomość narzędzi. W każdej z tych dziedzin nic nie zastąpi intuicji czy szczęścia, ale tak naprawdę tylko dzięki solidnym podstawom można osiągnąć sukces. Sukces jest naprawdę skutkiem właściwych osądów. Właściwy osąd jest wynikiem doświadczenia – mówi Elżbieta Wojtczak.
Z ELŻBIETĄ WOJTCZAK
dyrektorem generalnym agencji reklamowej
Communication Unlimited
rozmawia Jan Kowalski
Proszę powiedzieć, jak dzisiaj wygląda rynek reklamowy w Polsce?
Rozmawiamy kilka dni przed wyborami parlamentarnymi. Dlaczego kandyduje Pani do Sejmu?
Czy łatwo jest ominąć przepisy ustawy zabraniające reklamy tytoniu i alkoholu?
Poprzeczka stawiana agencjom reklamowym cały czas idzie w górę. Jak zdobyć klienta?
Czy ma Pani przepi
s na udaną kampanię reklamową?Czy uważa Pani, że mężczyźni i kobiety mają równe szanse na osiągnięcie sukcesu zawodowego?
Dziękuję za rozmowę.
DYPLOMACJA
Wizerunek Polski
Skuteczna dyplomacja publiczna warunkuje nie tylko realizację celów politycznych, ale także efektywność bardziej wyspecjalizowanych typów promocji. więcej...