Established 1999

POLACY W ŚWIECIE

16/01/2008

Nowy miesięcznik

Polacy są już wszędzie; od Berlina po Władywostok, od Reykjaviku po Wellington. Integrują i asymilują się z lokalnymi społecznościami. Powinni pochwalić się swoją „starą” Ojczyzną, ludźmi, którzy budują kraj. Temu służy projekt zatytułowany „The best in Poland”. Jego międzynarodowe powodzenie będzie zależało wyłącznie od ludzi, którzy wiedzą, że bez autopromocji nie osiągnie się w świecie niczego. Nie ma Cię, jeśli nie jesteś znany! Czas opuścić polski zaścianek. Na łamach pisma będziemy promowali snobizm na Polaków i na Polskę. Cały mądry świat chwali się swoimi obywatelami, tylko Polacy – nie. Ależ bezmyślność i krótkowzroczność!

The best in


POLAND


people   business   heritage   culture   science   hospitality


 


We własnym interesie


Ideą wydawania prestiżowego, pozytywnie snobistycznego magazynu, jest pokazanie Europie i światu tego, co najlepsze, a co wywodzi się z ziemi polskiej. To Polacy znad Wisły i Polonia rozsiana po całym świecie. To przedsiębiorcy i intelektualiści, właściciele firm małych, średnich i dużych, ludzie nauki, kultury i sztuki, sportowcy, którzy własną ciężką pracą osiągnęli sukces – pozycję zawodową i społeczną godną pokazania poza polskim zatęchłym zaściankiem.


            Cały mądry świat chwali się swoimi obywatelami i ich małymi lub dużymi osiągnięciami. Tylko głupi Polacy nie. Skończmy z bezmyślnością, fałszywą skromnością i nieuzasadnionymi obawami! W dzisiejszym świecie bojaźliwe postawy cofają nas w rozwoju. Co z tego, że ktoś robi coś dobrego, znaczącego, jeśli nikt o tym nie wie?


            My, Polacy, nasze firmy, ich produkty nie mamy marki. Nikt i nic polskiego nie jest rozpoznawalne, nie wywołujemy żadnych pozytywnych skojarzeń. Dlaczego? Ponieważ nie chwalimy się sobą, nie pokazujemy w świecie tego, co robimy. Czas więc na światowy lobbing Polaków i prezentację ich firm.


 


Narzędzie promocji


Anglojęzyczny kwartalnik THE BEST IN POLAND jest medium dla ludzi o umysłach otwartych, Polaków-Europejczyków, Polaków-światowców, Polaków-emigrantów, czyli tych, którzy widzą konieczność, odczuwają potrzebę, mają możliwości intelektualne oraz finansowe budowania prestiżu swojego, swojej firmy, jej wyrobów lub usług, czyniąc tak we własnym i swoich bliskich interesie. Niezależnie od jakiegokolwiek rządu.


           


Certyfikat niezależności


Niezależne, prywatne, apolityczne wydawnictwo DAZ PRESS, wydające od 1999 r. jedyny w Polsce miesięcznik public affairs DECYDENT, wprowadza na światowy rynek kwartalnik w języku angielskim THE BEST IN POLAND (w miejsce miesięcznika DECISION MAKER). Żaden polityk nie ma wstępu na łamy THE BEST IN POLAND.


 


Gwarancja sukcesu


Wykazując szczególną dbałość o dobro i interesy wszystkich, którzy pojawią się na łamach pisma, wydawca przykłada zasadniczą wagę do skutecznej międzynarodowej, bezpłatnej dystrybucji kwartalnika.


Światowi decydenci to liderzy kształtowania opinii. Do nich docieramy, gdyż ich rekomendacje staną się najistotniejszą i najbardziej wartościową formą promocji przekazywaną podwładnym, rodzinom, znajomym. Tworzy się w ten sposób nieformalny, nieustannie powiększający się krąg sympatyków Polaków (a przy okazji Polski).


 


Dystrybucja


    95% nakładu rozsyłane jest po świecie do:


          zagranicznych środowisk opiniotwórczych, które tworzą:


a)      wysocy urzędnicy w strukturach europejskich i międzynarodowych, eurodeputowani


b)      doradcy w kancelariach prezydentów i premierów państw                                 


c)      przedstawiciele światowych elit intelektualnych,


d)     stu najważniejszych światowych liderów opinii,                                        


e)      redaktorzy zarządzający w światowych mediach: prasie, radiu, telewizji             


f)       znani ludzie o polskich rodowodach,


g)      zagraniczni politycy i decydenci życzliwie nastawieni do Polski,


h)      rektorzy renomowanych europejskich, amerykańskich uniwersytetów i szkół wyższych, np. ENA, LSE, MIT, Stanford,


– prezesi i dyrektorzy giełd papierów wartościowych,


– przewodniczący izb gospodarczych i handlowych,


– ambasadorowie i konsulowie w polskich placówkach dyplomatycznych,


– dyrektorzy biur Polskiej Organizacji Turystycznej w 11 krajach,


– kierownicy polskich ośrodków kultury,


– decyzyjni uczestnicy wybranych przez reklamodawców imprez targowych,


– przewodniczący znaczących polskich organizacji (np. Kongresu Polonii Amerykańskiej,


  Zjednoczenia Polskiego w Wielkiej Brytanii etc.),


– patroni biznesowi i medialni imprez promujących Polskę (np. Dni Polskie),


– czytelnicy korzystający z bibliotek narodowych.


 


Ponadto magazyn otrzymują:


– osoby prywatne, decydenci w stowarzyszeniach, organizacjach i firmach wskazanych przez każdego, kto pojawi się na łamach, a więc przede wszystkim reklamodawców,


– dystrybucja własna poszczególnych reklamodawców – każdy, kto zamieści reklamę otrzyma bezpłatnie od 20 do 100 egzemplarzy THE BEST IN POLAND.


Każdy reklamodawca może zamówić dowolną liczbę egzemplarzy po kosztach druku.


 


Kolportaż w Polsce:


5% nakładu – do ambasadorów wybranych państw istotnych ze względów prestiżowych i biznesowych oraz do cudzoziemców kierujących zagranicznymi firmami.


Listy adresowe są systematycznie uzupełniane.


 


Zakres tematyczny THE BEST IN POLAND


Promujemy w świecie Polaków oraz marki polskich wyrobów – również tych, których właścicielami są firmy zagraniczne działające w Polsce – marki usług oraz polski styl życia.


Pokazujemy polską gościnność zapraszając do jej osobistego doświadczania, szczycimy się dziedzictwem narodowym (zabytkami, atrakcjami historycznymi i turystycznymi w regionach), nauką i kulturą propagując osiągnięcia  artystów, naukowców, sportowców pracujących i żyjących w Ojczyźnie i poza nią.


Zapraszamy do odwiedzenia najciekawszych miejsc w Polsce, do zdegustowania zdrowej żywności, przede wszystkim – regionalnej.


 


Cel wydawania kwartalnika


Wizja lepszego życia w Polsce poprzez szerokie międzynarodowe promowanie Polaków i Polonii. Przenoszenie światowych dobrych doświadczeń do polskiej rzeczywistości. Żywy i stały kontakt z wartościowym światem Zachodu i Wschodu. Kształtowanie wiedzy i wyobrażeń międzynarodowej opinii publicznej o Polakach. Pokazanie wkładu Polaków i Polonii w rozwój wielokulturowości globalizującej się Europy i świata.


 


Zapraszam. Czas nieubłaganie i bezpowrotnie ucieka.


 


 


 


Damian A. Zaczek – wydawca, redaktor naczelny


editor@decisionmaker.pl, tel. 0 22 833 14 07


           


           

W wydaniu 74, styczeń 2008 również

  1. MARKA SPÓŁKI

    Efekt aureoli
  2. SZTUKA MANIPULACJI

    Kokietka i kokiet
  3. POLACY W ŚWIECIE

    Nowy miesięcznik
  4. DYLEMATY BIZNESU

    Czy cel uświęca środki?
  5. STANOWIENIE PRAWA

    Jakość polskiego ustawodawstwa
  6. LEGISLACJA RZĄDOWA

    Jak to robią inni
  7. NA TROPIE MARKI

    Piaget czy zegarek?
  8. LOBBING

    Element demokracji
  9. BIBLIOTEKA D & DM

    O demagogii
  10. DECYZJE I ETYKA

    Norma uczciwości