DECYDENT SNOBUJĄCY
Auf Wiedersehen, Herr Gutenberg!
Jak co środa, nabyłem w kiosku „Politykę”. Jak zawsze rozpocząłem lekturę od przekartkowania całego numeru. więcej...
Ruszyła kampania informacyjno – promocyjna pod patronatem Marszałka Województwa Łódzkiego, pn. Łódzka Marka Mleka, skierowana do mieszkańców naszego województwa.
Akcja ma na celu zwrócenie uwagi na zalety mleka i jego przetworów, kreowanie właściwych nawyków żywieniowych oraz zwiększenie bezpieczeństwa zdrowotnego społeczeństwa.
Projekt, finansowany ze środków Funduszu Promocji Mleka, realizuje Krajowy Związek Spółdzielni Mleczarskich we współpracy z Łódzką Koleją Aglomeracyjną.
W kampanię zaangażowały się mleczarnie z województwa łódzkiego, które podjęły współpracę w celu promocji swoich wyrobów. Jest to doskonały przykład tego jak współpracować zamiast konkurować.
W ramach kampanii ŁKA przeprowadzi w pociągach akcję edukacyjno – promocyjną pn. Pociąg do mleka, podkreślającą znaczenie wartości odżywczej mleka i produktów mlecznych w codziennej diecie.
Mleko to podstawa!
Podstawa zdrowych posiłków i przekąsek, których będzie można zasmakować podczas wydarzeń organizowanych w województwie. Na stoisku promocyjnym Łódzkiej Marki Mleka, będzie można spróbować zdrowych potraw i napojów przygotowanych na bazie mleka od producentów z województwa łódzkiego. Na odwiedzających czekają również atrakcyjne „mleczne” gadżety.
Już 6 marca zapraszamy na stoisko promocyjne Milkpolu, marka Czarnocin, na Stacji Kobiet, eventu organizowanego przez ŁKA na dworcu Łódź Fabryczna.
Kampania potrwa do końca 2020 roku.
KOBIETY DECYDENTA
Czasy słusznie minione
Jest to wielowątkowa powieść o kobietach, żyjących na ziemiach polskich na przełomie XIX i XX wieku, kiedy to samotna kobieta „była tylko w połowie człowiekiem”. więcej...