BIBLIOTEKA DECYDENTA
Życie obok życia
Jest to powieść o atmosferze politycznej i społecznej w czasie wydarzeń węgierskich w 1956 roku oraz po pacyfikacji powstania przez towarzyszy radzieckich. więcej...
Agencja IMR advertising by PR podpisała umowę o współpracy z fundacją Kwiat Kobiecości w realizacji ogólnopolskiej kampanii społecznej „Diagnostyka jajnika. Twoja historia nie musi być złośliwa”.
Na zdjęciu w siedzibie agencji od lewej: Agnieszka Szulc z IMR advertising by PR, Agnieszka Żukowska, Ida Karpińska (prezes), Karolina Jasiaczyk z fundacji „Kwiat Kobiecości” oraz Monika Iskandar, prezes Hajoty Press Club.
Ambasadorkami kampanii są Anna Korcz z córką Anną.
LEKTURY DECYDENTA
O Japonii inaczej
W latach 80-90 XX wieku Japonia była na topie. Wielu było w nią zapatrzonych, jako w kraj czołowej ekonomiki i technologii. więcej...