9 grudzień 2009
Lobbing w Polsce
Szkoła Główna Handlowa uruchamia w lutym 2010 r. Akademię Lobbingu. Małgorzata Molęda-Zdziech, pomysłodawczyni Akademii i jej dyrektor, zorganizowała konferencję prasowo-naukową o sytuacji społecznej i prawnej lobbingu w Polsce, podczas której podkreślano potrzebę edukcji społeczeństwa w zakresie rzecznictwa interesu prywatnego i publicznego. Dr Molęda-Zdziech przedstawiła zarys programu Akademii Lobbingu, który obejmie 170 godzin dydaktycznych w czterech blokach merytorycznych: 1. Lobbing w perspektywie międzynarodowej – 50 godzin, 2. Lobbing na forum Unii Europejskiej – 36 godzin, 3. lobbing w Polsce – 40 godzin, 4. Lobbing w praktyce: metody i techniki – 44 godziny. Akademia oferuje interaktywne metody nauczania, różnorodny zespół wykładowców – analityków i praktyków tej problematyki. Patronat nad studiami objęło Stowarzyszenie Profesjonalnych Lobbystów w Polsce. Prof. Wojciech Gasparski z Akademii Leona Koźmińskiego uświadomił zebranym, że bez etyczności, zaufania społecznego w życiu codziennym nie można mówić o kształtowaniu się społeczeństwa obywatelskiego, które odnosi sukcesy w budowaniu demokracji. więcej...
ZAPROSZENIE
O lobbingu w SGH
Zapraszamy na anonsowaną obszerniej w listopadowym wydaniu DECYDENTA konferencję o lobbingu w Szkole Głównej Handlowej. 7 grudnia, poniedziałek, w godzinach 14-18. więcej...