Established 1999

Wydanie 79, czerwiec 2008

23 czerwiec 2008
Rosnący rynek

Optymizmem napawa fakt, że obecnie w Ministerstwie Zdrowia trwają prace legislacyjne nad ustawą Prawo Badań Klinicznych, przygotowywane jest także nowe rozporządzenie w sprawie wniosku o rozpoczęcie badania klinicznego produktu leczniczego oraz o wydanie przez komisję bioetyczną opinii o badaniu klinicznym produktu leczniczego. więcej...

19 czerwiec 2008
15 lat działalności

Polskie Lobby Przemysłowe, skupiające w swoich szeregach przedstawicieli kluczowych branż rodzimego przemysłu, istnieje od 1993 r. PLP jest jedyną organizacją lobbingową, która w nazwie eksponuje słowo lobbing. A lobbing to sztuka skutecznego wywierania wpływu na decyzje decydentów we władzach ustawodawczych, wykonawczych i samorządowych wszystkich szczebli. Lobbing to jakość i otwartość działania, skuteczny i trwały element funkcjonowania każdej demokracji parlamentarnej. Kto nie uprawia lobbingu, tego nie ma w grze rynkowej. Gorzej, gdy ktoś lobbuje, ale się do tego nie przyznaje ukrywając się pod płaszczykiem eksperta. Koordynatorem Polskiego Lobby Przemysłowego jest dr Paweł Soroka. więcej...

19 czerwiec 2008
Pod banderą IMR

Wojciech Cejrowski, awansowany przez IMR advertising by PR na kapitana Galeonu, zabrał dziennikarzy w rejs po pięciu kontynentach z osiemnastoma olejami świata produkowanymi przez wrocławską spółkę Oleofarm. Banderę na maszt wciągnęła Monika Iskandar, dyrektor zarządzająca agencji IMR. więcej...

16 czerwiec 2008
Angielskie spojrzenie

Raport przygotowali Paul Heywood i Jan-Hinrik Meyer-Sahling z Uniwersytetu w Nottingham. Autorzy zbadali ryzyko wystąpienia korupcji w polskiej administracji rządowej, biorąc pod uwagę proces zarządzania kadrą urzędniczą oraz jej wysokie upolitycznienie. więcej...