Established 1999

W IMR ADVERTISING BY PR

16 marca 2015

Wiosenne strony kobiety - 12.03

Taki motyw zakreślał ramy konferencji prasowej poświęconej trendom i nowościom kosmetycznym marki Golden Rose, zorganizowanej w siedzibie IMR advertising by PR.

 


Pierwsze oznaki wiosny plastycznie przedstawione w zaproszeniu skusiły na spotkanie z kosmetykami Golden Rose grupę przedstawicieli mediów drukowanych i lifestylowych internetowych.


W rolę moderatora spotkania wcielił się Bartosz Głogowski, aktor filmowy, znany m.in. z seriali „Prawo Agaty”, Komisarz Alex” czy „Plebania”.


Na powitanie gości wyrecytował wiersz Wisławy Szymborskiej „Portret kobiecy” oraz żartobliwy utwór anonimowego autora o przeobrażeniach kobiet w miarę upływu czasu.


Tradycję wiosennych spotkań prasowych w salonie IMR advertising by PR stanowi omówienie  najnowszych trendów w kosmetyce cery, oczu, ust i paznokci przy zastosowaniu produktów Golden Rose.


Nad treścią merytoryczną prezentacji czuwała Urszula Sypniewska, koordynatorka ds. marketingu i PR marki.


Natomiast Marta Pawlik-Antoniak, wizażystka firmy, przedstawiła najnowsze trendy w wiosennej kolorystyce kosmetyków i doradzała, jakie dobrać odcienie liquidów, pudrów, linerów i bronzerów do pielęgnowania i odmieniania wyglądu cery.


Dziennikarki z zainteresowaniem słuchały i z ochotą oddawały się makijażom w wykonaniu profesjonalistki.


Golden Rose słynie z różnorodnej gamy lakierów do paznokci oraz z preparatów do ich wszechstronnej pielęgnacji oraz regeneracji. Firma zadbała także o panie i panów, którzy mają nawyk obgryzania paznokci.


Preparat No More Bite ma gorzki smak, co skutecznie niweluje chęć skubania paznokci i skórek wokół nich, a ponadto odżywia i przyspiesza jego wzrost.


Powiedzieć, że kameralna i rodzinna atmosfera unosząca się podczas cyklicznego spotkania prasowego z Golden Rose była wyjątkowa, to nic nie powiedzieć.


Kto był, ten wie, że wielkanocny śniadaniowy, wielodaniowy, autorski poczęstunek według przepisów Moniki Iskandar, dyrektor zarządzającej IMR advertising by PR, nie tylko smakował, ale i pachniał wiosennie.

W wydaniu nr 160, marzec 2015, ISSN 2300-6692 również

  1. NAJDROŻSI ARTYŚCI NA ŚWIECIE

    Warhol, Picasso, Bacon, Richter, Rothko - 27.03
  2. PUNKT WIDZENIA

    Coraz głębszy kryzys w mleczarstwie - 27.03
  3. WARTOŚCIOWE PODPISY

    Czatuj na autografy - 19.03
  4. Z KRONIKI BYWALCA

    Wystawa prac Stasysa - 16.03
  5. W IMR ADVERTISING BY PR

    Wiosenne strony kobiety - 12.03
  6. SAMODZIELNA BUDOWA KOLEKCJI

    Świat należy do młodych - 16.03
  7. DIAMENTY SĄ WIECZNE

    Ale po co one Putinowi? - 13.03
  8. LEKTURY DECYDENTA

    Książę w domku z kart - 16.03
  9. WARSZAWSKIM POWSTAŃCOM

    Muzeum i Legia - 9.03
  10. ZŁOTO Z ODZYSKU

    Świeci równie mocno - 9.03
  11. RYNEK SZTUKI

    Rekordowy rok - 6.03
  12. TP NR 14

    Cztery strony Paschy - 30.03
  13. ROSYJSKA POLITYKA

    Wojna i pokój - 2.03
  14. POLSKA MASONERIA

    Stabilność, prawo i pokój - 2.03
  15. RYNEK WINA

    Czy król abdykował? - 2.03
  16. DECYDENT SNOBUJĄCY

    Wtorek, 31.03 – Stan biednego umysłu
  17. A PROPOS...

    Paranoje - 24.03
  18. W OPARACH WIZERUNKU

    Konformiści - 1.03
  19. I CO TERAZ?

    Tam wszystko możliwe - 18.03
  20. FILOZOFIA I DYPLOMACJA

    Nie udawajmy Greków - 18.03
  21. WIATR OD MORZA

    Siostry i bracia rolnicy - 2.03
  22. BIBLIOTEKA DECYDENTA

    Jadaj zdrowo, decydencie - 23.03