Established 1999

W IMR ADVERTISING BY PR

20 grudnia 2013

Gotowe na Sylwestra IV

W konferencji prasowej, zorganizowanej już czwarty rok z rzędu w siedzibie IMR advertising by PR, wzięło udział liczne, acz wybrane, grono dziennikarzy przygotowujących się wizerunkowo i duchowo na Sylwestra.

W świątecznej atmosferze, przy dyskretnie migających lampkach na prawdziwej choince, prezentowane były trzy tematy: nowy na rynku suplement diety Ginjal Urit, najnowsze trendy w makijażach i nowości kosmetyczne Golden Rose oraz jesienna kolekcja kapeluszy, czapek i beretów przygotowana przez projektantkę Annę Krupę.


Produkt naturalny Ginjal Urit skomponowano ze starannie wyselekcjonowanych, standaryzowanych składników roślinnych, łącząc tradycje medycyny polskiej i Dalekiego Wschodu. Ginjal Urit zawiera pięć ekstraktów: z owoców żurawiny i czarnego bzu, liści rozmarynu, mlecza polnego i korzenia żeń–szeń.


„Ginjal Urit pomaga w kłopotach z drogami moczowymi i nerkami. Wspiera oczyszczające funkcje dróg moczowych i wspomaga naturalne funkcje nerek. Działa moczopędnie, odkażająco, przeciwbakteryjnie, neutralizuje działanie bakterii E-coli, wzmacnia kondycję organizmu, a także przyspiesza krążenie” – mówił prof. dr hab. Zenon Jastrzębski, kierownik Zakładu Farmakologii Narodowego Instytutu Leków.


Sylwestrowy nastrój wśród dziennikarzy wprowadziła Marta Pawlik-Antoniak, która z każdym rokiem coraz lepiej czuje się w roli głównej wizażystki Golden Rose, prezentując nowości w makijażach i kosmetykach. Istniejąca już 10 lat na polskim rynku firma Golden Rose niezwykle często udoskonala swoje produkty i opracowuje nowe. Jak zwykle podczas konferencji „Gotowe na Sylwestra”, do wizażystki ustawiła się kolejka do wykonania makijażu i wysłuchania porad, jaki każdej z pań pasuje najlepiej.


Nie zawiodła również Anna Krupa, której nakrycia głowy – każde inne, autorskie – wywoływały zachwyty i gremialne przymierzanie. Trzy z nich można było wylosować. Pozostali uczestnicy konferencji jednak nie byli zawiedzeni, bowiem pojawili się dwaj Mikołajowie z workiem pełnym prezentów, których wystarczyło dla wszystkich.


„Nie pozostaje mi nic innego, jak tylko dodać, że w doskonałych humorach kontynuowano kuluarowe rozmowy wzmacniając siły fizyczne świątecznym, różnorodnym, autorskim poczęstunkiem, jak zwykle przygotowanym w naszej agencji” – podkreśliła Monika Iskandar, dyrektor zarządzająca IMR advertising by PR.

W wydaniu 145, grudzień 2013, ISSN 2300-6692 również

  1. FASCYNACJA MOTOCYKLOWA cz. 1

    Takie były moje początki - 22.12
  2. W IMR ADVERTISING BY PR

    Gotowe na Sylwestra IV
  3. RYNKI WSCHODZĄCE

    Co kupić, czego unikać - 20.12
  4. KRONIKA BYWALCA

    Jak Polak z Chińczykiem - 13.12
  5. UMIARKOWANY OPTYMIZM PRACODAWCÓW

    Perspektywy zatrudnienia - 11.12
  6. GOSPODARKA CHIN

    Co towarzysze upichcą? - 10.12
  7. PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ RODZINNA

    Pułapki nepotyzmu - 9.12
  8. LUBELSKI KLUB BIZNESU

    Prezes ambasadorem - 9.12
  9. MEDIATORY 2013

    Medialne lokomotywy - 9.12
  10. BIBLIOTEKA DECYDENTA

    Książę poetów - 23.12
  11. LADIES NIGHT

    Wesołe wróżenie w IMR - 2.12
  12. LOBBING NAUKOWY W PRAKTYCE

    Przejrzystość decyzji publicznej w Europie - 5.12
  13. PODRÓŻE SMAKUJĄ

    Gulasz, Stefan i Madziary - 4.12
  14. CZŁOWIEK I MASZYNA

    Komu roboty zabiorą miejsca pracy - 4.12
  15. DLA KONESERÓW

    Dobry rok dla whisky - 4.12
  16. LEKTURY DECYDENTA

    Wajda podejrzany - 10.12
  17. FILOZOFIA I DYPLOMACJA

    Wielka przegrana w Wilnie - 4.12
  18. MOIM ZDANIEM

    Opinie, komentarze, sugestie
  19. DECYDENT SNOBUJĄCY

    Wtorek, 31.12 – Ślina na języku
  20. SZTUKA MANIPULACJI

    Wykręt mentorski - 2.12
  21. I CO TERAZ?

    Ten język giętki - 2.12