Established 1999

W IMR ADVERTISING BY PR

2 października 2013

Jesienny szyk - 2.10

Oleje do włosów, eliksiry i maseczki Biovax, nowe kosmetyki do makijażu Golden Rose, pokaz kapeluszy, czapek i beretów to atrakcje konferencji-śniadania prasowego w IMR advertising by PR.


Argan, makadamia i kokos to składniki naturalnych olejów do włosów z serii Biovax zawierających witaminy A, B, E, lecytyny, kwasy omega, foliowy, palmitooleinowy, polifenole i minerały.


 


„Oleje Biovax docierają do najgłębszych warstw struktury włosa, mają właściwości odżywcze, zapobiegają starzeniu się tkanek, neutralizują wolne rodniki. Kompleksowa dbałość o włosy, to również intensywnie regenerująca maseczka, szampon czy wygładzająco-nawilżający eliksir. Nowością jest seria dwufazowych odżywek Nutriquick, których po nałożeniu na włosy nie trzeba spłukiwać” – mówiła dr Dorota Bystrzanowska, lekarz dermatolog.


 Producentem kosmetyków linii Biovax jest firma L`biotica.


 


Po zadbaniu o włosy przyszedł czas na zabiegi upiększające twarz. W tej roli ponownie wystąpiła firma Golden Rose, obchodząca w tym roku jubileusz dziesięciolecia obecności na polskim rynku.


 


Natalia Karaś, kierująca działem marketingu oraz Marta Pawlik-Antoniak, wizażystka, przywiozły całą gamę nowości na sezon jesienno-zimowy. Prezentację multimedialną udatnie uzupełniały pokazy makijaży, którym chętnie poddawały się przedstawicielki mediów.


 


Mieliśmy modny makijaż i zdrowe włosy. Czego jeszcze brakowało? Nakrycia głowy. Anna Krupa, projektantka i współwłaścicielka firmy K2AK, przywiozła całą walizkę ręcznie wykonanych kapeluszy, czapek i beretów.


 


Każde nakrycie było inne, każde niepowtarzalne. Oglądaniu, przymierzaniu, przeglądaniu się w lustrach nie było końca.


 


Kilka dziennikarek wyciągnęło szczęśliwe losy, które zamieniły na wybrane przez siebie fantazyjne nakrycia głowy.


 


„Zapraszając dziennikarzy na nasze śniadanio-konferencje zawsze staramy się o spójność tematyczną, ale też o różnorodność przekazu. Tak więc nie konkurencja pomiędzy firmami, ale komplementarność” – podkreśliła Monika Iskandar, dyrektor zarządzająca IMR advertising by PR.


 


Śniadanie firmowane przez IMR spożywano w doskonałych nastrojach, w domowej atmosferze.


 

W wydaniu nr 143, październik 2013 również

  1. ZAMIARY NA SIŁY

    Mit emerytury obywatelskiej - 25.10
  2. KRYZYS GOSPODARCZY 2007-2008

    Przyczyny i następstwa - 24.10
  3. KULTURA DROGOCENNA

    Muzeum więcej warte niż Warszawa - 18.10
  4. ZARABIANIE Z PASJĄ

    Inwestycja w autografy - 16.10
  5. WIEK WPŁYWA NA JAKOŚĆ

    Coraz mniej starej whisky - 16.10
  6. PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ STUDENCKA

    Umiejętność tworzenia pracy sobie - 7.10
  7. BIBLIOTEKA DECYDENTA

    Piłsudski w oczach Moskwy - 21.10
  8. DEMOGRAFIA A EMERYTURY

    Droga ku przepaści - 7.10
  9. UMYSŁY ŚCISŁE GÓRĄ

    Rośnie popyt na inżynierów - 7.10
  10. BIELUCH PROMUJE CHEŁM

    Sąsiad na widelcu - 7.10
  11. REFERENDUM ODWOŁAWCZE

    Czas na nowe zasady - 4.10
  12. FILOZOFIA I DYPLOMACJA

    Stare, nowe państwo - 21.10
  13. MIT WIECZNIE ŻYWY

    Jak zarobić na Marilyn? - 2.10
  14. DLA DEGUSTATORÓW

    Whisky odporna na kryzys - 2.10
  15. W IMR ADVERTISING BY PR

    Jesienny szyk - 2.10
  16. LEKTURY DECYDENTA

    Uciekając przed głodem - 16.10
  17. DECYDENT SNOBUJĄCY

    Czwartek, 31.10 – Jak dzieci
  18. SZTUKA MANIPULACJI

    Wykręt proceduralny - 1.10
  19. I CO TERAZ?

    Jeszcze jeden rok - 21.10