Established 1999

W IMR ADVERTISING BY PR

24 września 2013

Bieluchowa smukłość - 24.09

Wpływ serka Bieluch na leczenie otyłości zdominował konferencję – śniadanie prasowe w IMR advertising by PR.

 


Wiemy, ale często zapominamy, że mleko i jego przetwory są najlepszymi i najtańszymi źródłami wapnia w diecie. Najważniejsze białko mleka – kazeina – ma wartość biologiczną porównywalną do białek mięsa i przewyższa białka roślinne” – mówiła Ewa Michno z Centrum Leczenia Otyłości w Krakowie.


 


Zgodnie z zaleceniami Instytutu Żywności i Żywienia mleko i produkty mleczne powinny zaspokajać 20 proc. dziennego zapotrzebowania organizmu.


 


Według najnowszych badań, Polacy spożywają tylko połowę średniej pożądanej dawki wapnia.


 


Rada Promocji Zdrowego Żywienia Człowieka obliczyła, że organizm potrzebuje dostarczenia codziennie wraz z produktami 1 g wapnia.


 


„Badania potwierdzają, iż u mężczyzn spożywających należne ilości produktów mlecznych stwierdzono o 40 proc. mniejsze ryzyko wystąpienia miażdżycy i cukrzycy typu 2 oraz ich powikłań w postaci m.in. nadciśnienia i otyłości brzusznej. Natomiast u kobiet stosujących dietę niskokaloryczną oraz niskotłuszczowe produkty mleczne stwierdzono spadek masy ciała o 11 proc. Tak więc, mamy dowody na to, że prawidłowa dieta odchudzająca nie może być pozbawiona mleka i jego przetworów” – dodała Ewa Michno.


 


Bardzo pomocny w takiej diecie jest serek Bieluch Lekki, polecany przez Centrum Leczenia Otyłości.


 


Posiada niższą zawartość tłuszczu przy porównywalnej ilości białka (3 gramy na 100 g produktu) i jest bogatym źródłem wapnia (w 100 g produktu znajduje się ok. 90 g wapnia).


 


„W promowanie zdrowotnych zalet serka Bieluch naturalnego i naturalnego lekkiego nasza agencja jest zaangażowana od początku roku. Oprócz działań prowadzonych przy pomocy narzędzi PR oraz reklamowych, zorganizowaliśmy Media Tour do SM Bieluch w Chełmie, gdzie dziennikarze prasy ogólnopolskiej i lokalnej mieli okazję – po raz pierwszy swoich karierach zawodowych – obejrzeć proces produkcyjny w nowoczesnej mleczarni, a także zwiedzić podziemia kredowe pod chełmską Starówką, gdzie spotkali Ducha Bielucha” – przypomniała Monika Iskandar, dyrektor zarządzająca IMR advertising by PR.


 


Agnieszka Lenart, kierująca marketingiem w SM Bieluch, podkreśliła, iż spółdzielnia promuje swoje produkty także podczas imprez plenerowych poświęconych zdrowej żywności.


 


Bieluch był obecny na festynie Poznaj Dobrą Żywność w Warszawie i brał udział w Europejskim Festiwalu Smaku w Lublinie.


 


Spółdzielnia stale współpracuje z Centrum Leczenia Otyłości i Stowarzyszeniem Diabetyków.


 


5 października o godz. 18:25 Bieluch będzie głównym bohaterem nowego cyklicznego programu kulinarnego w TVP 1 „Sąsiad na widelcu”, prowadzonego przez Łukasza Grassa.


 


Pomysł opiera się na gotowaniu przez dwie rodziny z regionu (w tym przypadku z Chełma) potraw z produktów regionalnych.


 


Rywalizujące drużyny wspomagają znani mistrzowie kuchni Ewa Olejniczak i Robert Sowa.


 


Wygrywa zespół, którego potrawy znalazły największe uznanie w oczach jurorów, którymi są sąsiedzi.


 


Prezes Waldemar Skibiński przypomniał historię spółdzielni, która w przyszłym roku będzie obchodziła jubileusz 85-lecia istnienia.


 


„Pragnę zwrócić uwagę, iż surowiec do produkcji mleka, serów, serków, masła i jogurtów pochodzi z najczystszego regionu Polski,a takim mianem szczyci się nasze województwo lubelskie. Sekrety smakowe tkwią też w nowoczesnej technologii produkcji oraz w jakości i różnorodności traw rosnących w naszym regionie” – m.in. mówił prezes Skibiński.


 


Po części naukowej konferencji dziennikarze mieli możliwość skosztowania kilkunastu potraw i deserów sporządzonych na bazie – lub – z serków Bieluch.

W wydaniu nr 142, wrzesień 2013 również

  1. DEKLARACJA SOPOCKA

    Co dalej, Europo? - 27.09
  2. SAMOCHÓD ELEKTRYCZNY

    Tesla - napięcie rośnie - 26.09
  3. WSZYSTKO NA SPRZEDAŻ

    Księżna Diana - historia warta miliony - 24.09
  4. W IMR ADVERTISING BY PR

    Bieluchowa smukłość - 24.09
  5. C.D. POLEMIKI PROFESORA Z PREMIEREM

    "Niech premier zostanie ślusarzem" - 24.09
  6. ZŁOTO NIE JEST NUDNE

    Monety bulionowe do kolekcji - 18.09
  7. KLUB DECYDENTÓW

    Witamy - 19.09
  8. INWESTYCJE W MEMORABILIA

    Autografy, zdjęcia, płyty, gitary - 16.09
  9. EKONOMIA CHULIGANÓW

    Teoria versus rzeczywistość - 13.09
  10. EUROPEJSKI LOBBING

    Jądrowy renesans w Europie - 11.09
  11. SYSTEM EMERYTALNY

    OFE: co tracimy? - 10.09
  12. POLEMIKA PROFESORA Z PREMIEREM *

    Nie matura, lecz chęć szczera - 10.09
  13. EUROPA W LUBLINIE

    Bieluch na festiwalu - 9.09
  14. KRONIKA BYWALCA

    Tajski jedwab - 20.09
  15. RYNEK SPOŻYWCZY

    Klient musi kupować więcej - 5.09
  16. PRZYSTANEK PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ

    Pierwszy: szkoła podstawowa - 2.09
  17. FILOZOFIA I DYPLOMACJA

    Rosja wraca do gry - 17.09
  18. SZKOŁA LIDERÓW

    Nie wódz, a lider - 2.09
  19. PODRÓŻE SMAKUJĄ

    Vrbnik - miasteczko na skale - 2.09
  20. BIBLIOTEKA DECYDENTA

    Reakcja - 17.09
  21. LEKTURY DECYDENTA

    Sekrety międzywojnia - 25.09
  22. RYNEK APTECZNY W POLSCE

    Rozwijać będą się tylko sieci - 2.09
  23. KRÓLUJE BORDEAUX

    In vino... profit - 2.09
  24. WHISKY MADE IN JAPAN

    Boom na Karuizawę - 2.09
  25. DECYDENT SNOBUJĄCY

    Poniedziałek, 30.09 – Krecia robota
  26. SZTUKA MANIPULACJI

    Krętactwo - 2.09
  27. I CO TERAZ?

    Serial - 2.09