Established 1999

SALON PRASOWY IMR

4 grudnia 2017

Świątecznie ze Starą Mydlarnią

Feeria aromatów kosmetyków połączona z pokazem ich zastosowania, bukiet zapachów autorskich potraw, kolędy śpiewane przez św. Mikołaja i naręcza prezentów pod prawdziwą choinką.

To oprawa świątecznego lunchu prasowego przygotowanego w siedzibie IMR advertising by PR dla Starej Mydlarni.

Starą Mydlarnię, dziś firmę o zasięgu międzynarodowym, w 2001 roku założyła Sylwia Brzuska, łącząc pasję oraz miłość do piękna i natury.

Gama kosmetyków Starej Mydlarni pozwala pielęgnować twarz, ciało, włosy, a aromatyczne olejki tworzą doskonałe dopełnienie relaksu w domowym Spa.

We wszystkich kosmetykach połączono tradycję i ekologię z nowoczesnymi rozwiązaniami, a bezpieczeństwo ich stosowania jest sprawdzane pod kątem mikrobiologicznym, fizykochemicznym, dermatologicznym oraz użytkowym.

Ważną część naszej działalności stanowi produkcja całkowicie ręcznie wytwarzanych mydeł w blokach: glicerynowych i roślinnych vege, które można kroić w dowolne kształty. Klienci, kobiety i mężczyźni, w naszych kosmetykach cenią naturalność, aktywne surowce, również z polskich ziół z ekologicznych upraw, które dobroczynnie działają na skórę. Poza tym, pięknie pachną i są bardzo apetyczne – mówi Sylwia Brzuska.

Podczas konferencji prasowej dziennikarze mieli możliwość poznać i wypróbować niemal sto aromatycznych produktów Starej Mydlarni, zaprezentowanych przez Agnieszkę Lisińską i Natalię Okeke.

Mikołaj Maciej kolęduje

Mikołaj Maciej kolęduje

Monika Zieleniucha, właścicielka Pracowni Urody i Wioletta Marciniak, na twarzach i rękach kilku dziennikarek wykonały zabiegi o działaniu oczyszczającym, regenerującym, relaksującym i odmładzającym.

Również broda św. Mikołaja została poddana specjalistycznemu działaniu zestawu Citrus Wood For Men.

Jak na świąteczne spotkanie przy naturalnej choince przystało, św. Mikołaj Maciej, akompaniując sobie na gitarze, zaśpiewał kilkanaście kolęd ochoczo wspomagany wielogłosem zebranych.

Po koncercie drugi św. Mikołaj Igor wręczył mnóstwo prezentów skomponowanych z kosmetyków Starej Mydlarni.

Monika Iskandar życzy smacznego

Monika Iskandar życzy smacznego

Wielosmakowy i wielobarwny poczęstunek, jak zwykle, był koncepcyjnym dziełem Moniki Iskandar, dyrektor zarządzającej IMR advertising by PR.

W wydaniu nr 193, grudzień 2017, ISSN 2300-6692 również

  1. LEKTURY DECYDENTA

    Mistrzostwo słowa i opisów
  2. JUBILEUSZ SKLEPU

    5 lat Starej Mydlarni na Chmielnej
  3. WSPÓLNE CZYTANIE

    Głębokie spojrzenie na historię Polski
  4. BIBLIOTEKA DECYDENTA

    Tajemnice Kosmosu widziane z Ziemi
  5. Z KRONIKI BYWALCA

    Twórca nowoczesnego Azerbejdżanu
  6. Z KRONIKI BYWALCA

    Nowa rada PIW
  7. WIDZIANE Z OKSFORDU

    Wstyd za "patriotów"
  8. BIBLIOTEKA DECYDENTA

    Miłość i polityka
  9. MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE

    Świąteczne trendy ku uwadze decydentów
  10. FILOZOFIA I DYPLOMACJA

    Wojna zimowa czyli talvisota
  11. CO SIĘ W GŁOWIE MIEŚCI

    Mętniactwo
  12. SALON PRASOWY IMR

    Świątecznie ze Starą Mydlarnią
  13. LEKTURY DECYDENTA

    GRU bez tajemnic
  14. WIATR OD MORZA

    Abstynent alkoholowy
  15. CO NAS CZEKA

    Kres doktryny neoliberalnej?
  16. PRAWA - WŁADZA - PROBLEMY

    Dehumanizacja politycznych eminencji
  17. BIBLIOTEKA DECYDENTA

    Mądre rozmowy z kogutem