Established 1999

PR W PRAKTYCE

9 stycznia 2014

IMR dłużej z Bieluchem - 9.01

IMR advertising by PR przedłużyła o kolejny rok umowę o współpracy w zakresie PR produktowego i korporacyjnego ze Spółdzielnią Mleczarską Bieluch w Chełmie.

Znakomite jakościowo i smakowite serki naturalne Bieluch zasłużenie wyszły z niszowego cienia. IMR advertising by PR wystarczył rok, aby produkty z wizerunkiem uśmiechniętego Ducha Bielucha na opakowaniach stały się rozpoznawalne i kupowane niemal w całej Polsce. Serki naturalne oraz z dodatkami szczypiorku, ziół, pomidorów i chilli oraz czosnku codziennie gościły w mediach drukowanych, internetowych oraz w telewizji.

Agencja IMR zaprosiła grupę ponad 60 dziennikarzy na media tour do mleczarni w Chełmie, a przy okazji do zwiedzenia jedynych czynnych w Europie podziemi kredowych pod chełmską Starówką. Największe wrażenie na żurnalistach zrobił zakład produkcyjny i nowoczesny na skalę europejską, w pełni zautomatyzowany proces produkcji mleka, serów, jogurtów, kefirów, masła, śmietany. Metoda ultrafiltracji pozwala na zachowanie w Bieluchach wszystkich białek występujących naturalnie w mleku, wśród nich najcenniejszych – serwatkowych.


Od kilku lat chełmska spółdzielnia ma prawo umieszczać na opakowaniach serków Bieluch odnawialny znak Poznaj Dobrą Żywność, a Bielucha naturalnego lekkiego rekomenduje Centrum Leczenia Otyłości. Mało tego, jakość produktów mleczarni docenił program pierwszy Telewizji Polskiej zapraszając Bielucha naturalnego do cyklicznego programu „Sąsiad na widelcu”. Dwie rodziny z Chełma gotowały dania obiadowe i przygotowywały desery z serka naturalnego Bieluch pod wodzą warszawskich mistrzów kuchni Ewy Olejniczak i Roberta Sowy. Biesiadna okazja była też doskonałą okazją do pokazania turystycznych i krajobrazowych walorów Chełma.



Opracowując koncepcję i strategię promocji serków Bieluch postawiliśmy na uniwersalność jego zastosowania w racjonalnym, zdrowym i smacznym żywieniu. Uznaliśmy, że gama serków Bieluch nadaje się nie tylko do smarowania pieczywa na śniadanie lub kolację, ale także jako dodatki do potraw gotowanych oraz deserów. Opracowaliśmy ponad czterdzieści przepisów kulinarnych, które promowaliśmy na łamach prasy poradnikowej, zdrowotnej, kobiecej, lifestylowej oraz w Internecie. W siedzibie naszej agancji trzykrotnie podejmowaliśmy dziennikarzy na konferencjach prasowych połączonych z degustacją przygotowanych przez nas potraw, wypieków i deserów z Bielucha” – mówi Monika Iskandar, dyrektor zarządzająca IMR adveretising by PR.


PR produktowy uzupełniały działania komunikacji korporacyjnej. Dzięki staraniom IMR prezes SM Bieluch Waldemar Skibiński miał okazję kilkanaście razy zabrać głos w mediach komentując ogólnopolskie i europejskie problemy rynku mleczarskiego, przypominając 85-letnią historię chełmskiej mleczarni, a także roztaczając plany na przyszłość. Podkreślał, że Bieluchy produkowane są z mleka pochodzącego z najczystszego regionu Polski, o doskonałych glebach obfitujących w trawy o zróżnicowanych właściwościach, co przekłada się na unikalny smak produktów marki Bieluch.


Rok współpracy z warszawską agencją przyniósł znaczący wzrost rozpoznawalności marki Bieluch wśród konsumentów, co przełożyło się na wielkość sprzedaży, szczególnie serka naturalnego lekkiego. Miniony rok oceniliśmy dobrze, a przedstawione przez IMR nowe idee promocyjne spotkały się z pełną akceptacją zarządu spółdzielni, więc z przyjemnością przedłużyliśmy piarową umowę z IMR o kolejny rok, rozszerzając asortyment promowanych produktów” – powiedział prezes Waldemar Skibiński.





W wydaniu 146, styczeń 2014, ISSN 2300-6692 również

  1. CZAS TO PIENIĄDZ

    Inwestujcie w zegarki - 28.01
  2. AKADEMIA LOBBINGU

    Nowa inicjatywa edukacyjna - 27.01
  3. BUDUJ SIĘ, KTO MOŻE

    Dom w cenie mieszkania - 22.01
  4. OŚWIADCZENIE JURKA OWSIAKA

    Wyborcza chamówa - 22.01
  5. NIE SREBRO, NIE ZŁOTO LECZ 2 X P

    Dobre prognozy - 21.01
  6. ŻONGLOWANIE ZŁOTEM

    Kto manipuluje popytem? - 17.01
  7. SZKOŁA GŁÓWNA HANDLOWA

    Kobiety lobbystki - 12.01
  8. WEJŚCIE SMOKA

    Ile wart jest Bruce Lee? - 10.01
  9. PR W PRAKTYCE

    IMR dłużej z Bieluchem - 9.01
  10. FASCYNACJA MOTOCYKLOWA cz. 2

    Bakcyl podróżowania - 9.01
  11. LEKTURY DECYDENTA

    KL Warschau - 9.01
  12. BLICHTR ZŁOTA SŁABNIE

    Najwięcej kupują Chińczycy i Hindusi - 3.01
  13. PROJEKT ROKU

    Syrena wynurzy się jako Meluzyna - 3.01
  14. DROGA DO BOGACTWA

    W co inwestować, a czego unikać w 2014 roku - 3.01
  15. SZTUKA - PODSUMOWANIE ROKU

    Rosły obroty, były rekordy - 3.01
  16. DECYDENT SNOBUJĄCY

    Piątek, 31.01 – Obrazy powstań
  17. SZTUKA MANIPULACJI

    Przewrotność - 2.01
  18. I CO TERAZ?

    Będzie, jak było - 2.01
  19. FILOZOFIA I DYPLOMACJA

    Stop! Dziecko na drodze - 15.01
  20. BIBLIOTEKA DECYDENTA

    Kossak mało znany - 20.01