Established 1999

LUBELSKI KLUB BIZNESU

9 grudnia 2013

Prezes ambasadorem - 9.12

Waldemar Skibiński, prezes Spółdzielni Mleczarskiej Bieluch z Chełma otrzymał tytuł Ambasadora Lubelskiego Klubu Biznesu.

„Przyznanie mi honorowego tytułu Ambasadora Lubelskiego Klubu Biznesu roku 2013 jest wyrazem uznania dla mojej wieloletniej pracy na rzecz rozwoju Spółdzielni Mleczarskiej Bieluch w Chełmie, społeczności miejskiej oraz regionu lubelskiego, czego jednym z wyrazów jest uruchomienie przez nas w 2012 r. linii produktów pod marką Kuchnia Lubelska” – mówił Waldemar Skibiński, prezes spółdzielni, odbierając wyróżnienie.


 


SM Bieluch zatrudnia 250 pracowników, a tworzy ją pięciuset rolników-udziałowców.


 


„To jest nasz kapitał ludzki i wszystkim chcę serdecznie podziękować, gdyż przyczynili się do przyznanego mi wyróżnienia. Wspólnie tworzymy biały świat serków i twarogów z logiem Ducha Bielucha. Nasze produkty są proste, czyste, naturalne i bezpieczne” – dodał prezes Skibiński.


 


Kapituła Klubu doceniła ponadto wkład prezesa Skibińskiego w rozwój nowoczesnej produkcji, kooperację i podnoszenie jakości wyrobów mleczarskich oraz sukcesywne budowanie i promowanie silnej marki Lubelszczyzny.


 


Tegoroczne tytuły przyznano także prof. Stanisławowi Michałowskiemu, rektorowi Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie za inicjowanie działań w zakresie współpracy nauki i biznesu, a także za zaangażowanie w tworzenie lubelskiego ośrodka  naukowego oraz Jerzemu Szareckiemu, dyrektorowi Dziecięcego Szpitala Klinicznego w Lublinie za współtworzenie i rozwój ośrodka klinicznego, stałą troskę o poprawę jakości leczenia małego pacjenta z Polski wschodniej.


 


Lubelski Klub Biznesu przyznaje tytuły Ambasadora od roku 2000 decydentom, instytucjom i podmiotom gospodarczym, które odważnie i innowacyjnie promują nowe idee i rozwiązania przyczyniając się do rozwoju Lubelszczyzny.


 

W wydaniu 145, grudzień 2013, ISSN 2300-6692 również

  1. FASCYNACJA MOTOCYKLOWA cz. 1

    Takie były moje początki - 22.12
  2. W IMR ADVERTISING BY PR

    Gotowe na Sylwestra IV
  3. RYNKI WSCHODZĄCE

    Co kupić, czego unikać - 20.12
  4. KRONIKA BYWALCA

    Jak Polak z Chińczykiem - 13.12
  5. UMIARKOWANY OPTYMIZM PRACODAWCÓW

    Perspektywy zatrudnienia - 11.12
  6. GOSPODARKA CHIN

    Co towarzysze upichcą? - 10.12
  7. PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ RODZINNA

    Pułapki nepotyzmu - 9.12
  8. LUBELSKI KLUB BIZNESU

    Prezes ambasadorem - 9.12
  9. MEDIATORY 2013

    Medialne lokomotywy - 9.12
  10. BIBLIOTEKA DECYDENTA

    Książę poetów - 23.12
  11. LADIES NIGHT

    Wesołe wróżenie w IMR - 2.12
  12. LOBBING NAUKOWY W PRAKTYCE

    Przejrzystość decyzji publicznej w Europie - 5.12
  13. PODRÓŻE SMAKUJĄ

    Gulasz, Stefan i Madziary - 4.12
  14. CZŁOWIEK I MASZYNA

    Komu roboty zabiorą miejsca pracy - 4.12
  15. DLA KONESERÓW

    Dobry rok dla whisky - 4.12
  16. LEKTURY DECYDENTA

    Wajda podejrzany - 10.12
  17. FILOZOFIA I DYPLOMACJA

    Wielka przegrana w Wilnie - 4.12
  18. MOIM ZDANIEM

    Opinie, komentarze, sugestie
  19. DECYDENT SNOBUJĄCY

    Wtorek, 31.12 – Ślina na języku
  20. SZTUKA MANIPULACJI

    Wykręt mentorski - 2.12
  21. I CO TERAZ?

    Ten język giętki - 2.12