Established 1999

LEKTURY DECYDENTA

9 stycznia 2017

Przyciągaj intrygując

Sam Horn zachęca nas do intrygowania innych sobą, autentycznego bycia z innymi, dzięki czemu możemy zyskać ich uwagę i szacunek.

W jaki sposób intrygować, przyciągać, nawiązywać relacje z ludźmi w biznesie i w życiu prywatnym, tak abyśmy stali się osobami, z którymi inni chcą nawiązywać kontakty, przebywać, współtworzyć różne przedsięwzięcia i osiągać sukces? A także: co jest naprawdę najważniejsze w życiu oprócz sukcesu finansowego?

Ta książka odpowiada na wszystkie te pytania, więc jeśli chcesz udoskonalać swoje relacje z innymi i być skutecznym w swoim działaniu, czyli intrygować innych, przyciągać, warto ją przeczytać.

Odnośnie sukcesu Michael Dell, założyciel firmy Dell Computer powiedział: „Nie musisz być geniuszem, wizjonerem czy nawet absolwentem uczelni, żeby odnieść sukces. Potrzebujesz tylko planu i marzenia”.

A Warren Buffet, miliarder, jeśli chodzi o szczęśliwych klientów: „Żadna firma mająca zadowolonych klientów jeszcze nie upadła”.

Sam Horn zachęca nas do intrygowania innych sobą, autentycznego bycia z innymi, dzięki czemu możemy zyskać ich uwagę i szacunek.

Poprzez spowodowanie zaangażowania i obdarzenia uwagą swojego rozmówcy tworzysz z nim głębszą relację oraz możliwość nawiązania obopólnych korzyści finansowych, a także nawiązania prawdziwej więzi.

Henry Ford, przedsiębiorca: „Moim najlepszym przyjacielem jest ten, który wydobywa ze mnie to, co jest dla mnie najlepsze”.

W dzisiejszym pędzącym świecie, w którym ludzie bombardowani są nadmiarem informacji oraz mają coraz mniej czasu dla siebie ważne jest abyśmy odpowiednio przygotowali to, co chcemy przekazać podczas naszej rozmowy, spotkania, prezentacji i tym samym nawiązali więź i zaintrygowali swojego rozmówcę.

Autorka przekazuje w jaki sposób zaintrygować innych poprzez: odpowiednie wprowadzenie, zadbanie o świeżość informacji, właściwe wykorzystanie czasu, stosowanie haseł/cytatów łatwych do zapamiętania, zachęcanie innych do interakcji, obdarzanie rozmówców swoją uwagą, pokazanie realnych korzyści oraz podawanie przykładów, metafor  dzięki którym zaangażujemy odbiorcę.

Autorka mówi tym samym, że najważniejsze oprócz sukcesu w biznesie jest tworzenie prawdziwych związków i bliskości z ludźmi.

Sam Horn współpracuje z największymi firmami na świecie. Jest specjalistą – strategiem w zakresie komunikowania i kreowania marki. Była jedną z najwyżej ocenianych prelegentek na liście najszybciej rozwijających się firm 500/5000 magazynu INC.

„Gdzieś coś niezwykłego czeka na odkrycie” – Carl Sagan, astronom.

„Gdy tworzysz, dostajesz zastrzyk endorfin. Jak Ci się wydaje, dlaczego Einstein miał takie włosy?” – Robin Williams, aktor.

Jeśli również i Ty chcesz udoskonalać swoje relacje z innymi i być skutecznym w swoim działaniu, sięgnij po zawarte w tej książce innowacyjne metody intrygowania, przyciągania i zdobywania klientów oraz nawiązywania prawdziwych relacji.

„Gdy oko budzi się i widzi świat na nowo, nagle przestaje przyjmować wszystko za oczywiste” – Frederick Frank, filozof.

Jolanta Szaczkowska

EduBusiness

 

Sam Horn ,,Intryguj”, Wydawnictwo ,,MT Biznes’’, Warszawa 2016

W wydaniu nr 182, styczeń 2017, ISSN 2300-6692 również

  1. BIBLIOTEKA DECYDENTA

    Małe jest piękne!
  2. BIBLIOTEKA DECYDENTA

    Seks a polityka
  3. FILOZOFIA I DYPLOMACJA

    Hakerzy rządzą światem
  4. POLSKI WYNALAZEK

    Makaron nie wymagający gotowania
  5. LEKTURY DECYDENTA

    Lwica uskrzydlona
  6. BIBLIOTEKA DECYDENTA

    Ojciec i syn
  7. WIATR OD MORZA

    Poseł patriota
  8. LEKTURY DECYDENTA

    Przyciągaj intrygując
  9. FILOZOFIA I DYPLOMACJA

    Guru światowej dyplomacji
  10. LEKTURY DECYDENTA

    Manipulant globalny
  11. PRAWO - WŁADZA - PROBLEMY

    Racje przeciw wartościom
  12. WIATR OD MORZA

    Rok 2017
  13. W OPARACH WIZERUNKU

    Symbioza cnoty i grzechu