KRONIKA BYWALCA
Jak Polak z Chińczykiem - 13.12
Chińczycy nie pojmują polskiego prawa o zamówieniach publicznych, zasad polskiego prawa pracy czy wymogów ochrony środowiska. więcej...
To zadziwiające, że Andrzejowie w swoje imieniny patronują wróżbom i przepowiedniom, którym poddają się kobiety.
I zamiast w Andrzejki wznosić toasty za zdrowie solenizantów, panie pogrążają się w hazardzie wróżenia.
Co ciekawe, przede wszystkim chcą wiedzieć, czy spotkają mężczyznę swojego życia lub czy wyjdą za mąż.
W takim duchu w żeńskim wesołym gronie w siedzibie agencji IMR advertising by PR hucznie bawiono się w Andrzejkową noc.
Jak przystało na ten szczególny czas, stylowo urządzono tajemniczy gabinet, a przyszłość przepowiadała zawodowa wróżka.
Kryształowa kula i karty tarota mówiły prawdę, albo – przynajmniej – dawały asumpt do rozważań nad przyszłością.
Wyczekiwaną atrakcją nocy były przepowiednie i rady spisane na papierze w upieczonych kruchych ciasteczka. Nie trzeba dodawać, że były wykonane w IMR.
Ciasteczkowe sugestie nie wszystkim paniom przypadły do gustu, albowiem trafiały w sedno słabości wymagających poprawy.
Ale to dopiero od Nowego Roku 2014, jako solenne postanowienia.
Stresujące przeżycia związane z wróżbami szybko udało się złagodzić, a nawet o nich zapomnieć, przy czerwonym winie oraz gamie niekonwencjonalnych przekąsek ciepłych i zimnych.
W IMR ADVERTISING BY PR
Gotowe na Sylwestra IV
W konferencji prasowej, zorganizowanej już czwarty rok z rzędu w siedzibie IMR advertising by PR, wzięło udział liczne, acz wybrane, grono dziennikarzy przygotowujących się wizerunkowo i duchowo na Sylwestra. więcej...