Established 1999

KONFERENCJA PRASOWA W IMR

25 marzec 2013

Golden Rose na wiosnę i na lato - 20.03

Oprawa oczu, czyli powieki, rzęsy, brwi, a także usta, policzki i paznokcie z minuty na minutę z pozimowego na wiosenno-letni zmieniały wygląd dziennikarki-modelki w miarę wykonywania pokazu makijażu kosmetykami Golden Rose.

Tak rozpoczęła się konferencja prasowa w salonie IMR advertising by PR.


 


Obchodząca w tym roku jubileusz dziesięciolecia na polskim rynku firma Golden Rose przygotowała szeroki zestaw markowych kosmetyków, które będą kształtowały trendy i na wiosnę, i na lato. Dodajmy: różnorodna oferta zainteresuje dziewczyny i kobiety w każdym wieku.


 


„Wiosenne spotkanie w naszym salonie prasowym tradycyjnie podzieliliśmy na przygotowaną przez nas część informacyjną ze stosowną prezentacją multimedialną oraz na praktyczne pokazy makijaży. Nie mieliśmy problemu z modelkami – licznie przybyłe dziennikarki ustawiły się w kolejce” – mówi Monika Iskandar, dyrektor zarządzająca IMR advertising by PR.


 


Modne makijaże „wibrujący błękit” oraz „zmysłowy róż” znakomicie wykonywała, a także fachowo i szczegółowo komentowała poszczególne etapy pracy wizażystka Golden Rose Marta Pawlik-Antoniak.


 


Czego będziemy potrzebowały w kosmetyczkach w nadchodzących miesiącach? Po pierwsze, dobrego tuszu i szczoteczki do jego rozprowadzania. Golden Rose oferuje nam taki wybór: Class High Definition Mascara, Infinity Lash Mascara i Classic Lash Plumper Mascara. Ten ostatni tusz wyposażono w specjalnie wyprofilowaną szczoteczkę (w kolorze różowym) docierającą do również najkrótszych i prawie niewidocznych włosków.


 


Jeśli chodzi o eyliner, to Golden Rose proponuje model wodoodporny, szybko wysychający, nie rozmazujący się (nawet pod wpływem łez) i umożliwiający aplikację najbardziej nawet wymyślnych kresek.


 


Cienie do oczu. Tu mamy wybór kolorystyczny w trzech wariantach: szmaragdową zieleń z limonką, łososiową zieleń w tonacji khaki oraz kompozycję różnych odcieni morskiej i turkusowej zieleni. Wszystkie zawierają błyszczące brokatowe drobinki.


 


Dla pań podróżujących firma przygotowała paletę składającą się z 24 cieni do powiek zamkniętych w eleganckim, białym opakowaniu z lusterkiem.


 


Mamy też do wyboru pięć kolorów eyelinerów i liplinerów. Warta wypróbowania jest Kajal Stick – kredka do oczu w sztyfcie w kolorze głębokiej czerni. Kremowa konsystencja umożliwia szybką aplikację oraz dokładne rozprowadzenie kosmetyku również na linii wodnej oka.


 


Golden Rose ma w nowej ofercie także serię tradycyjnych kredek do oczu z drobinkami brokatu, dostępnych w wielu kolorach pasujących do każdego odcienia tęczówki.


 


Ale kredki to nie wszystko. Do kompletu wyposażenia potrzebujemy również pędzelków z najwyższej jakości włosia. Golden Rose ma w ofercie: dwustronny pędzel do cieni, pędzel kabuki, pędzel do pudru, skośny pędzel do różu oraz wysuwany pędzel do pudru i do ust.


 


I tak dotarłyśmy do paznokci. Golden Rose promuje sześć nowych kolorów. Dwie wersje eleganckiego połączenia czerni ze srebrem, energetyczne kompozycje odcieni czerwieni i różnych tonacji różu, a także wielokolorowy, szalony mix lśniących tęczowo brokatowych drobinek.


 


Usatysfakcjonowane teorią i praktyką udałyśmy się na śniadanie przygotowane w IMR advertising by PR z produktów dostarczonych przez Spółdzielnię Mleczarską Bieluch w Chełmie.

W wydaniu nr 136, marzec 2013 również

  1. RYNEK SZTUKI

    Starzy mistrzowie nie zawodzą - 27.03
  2. SUBMARKA NA KRYZYS

    Jak rozszerzać portfolio ofertowe? - 25.03
  3. KONFERENCJA PRASOWA W IMR

    Golden Rose na wiosnę i na lato - 20.03
  4. MIEJSKIE AGLOMERACJE

    Madryt nad Wisłą - 25.03
  5. OTWARTE FUNDUSZE EMERYTALNE

    Istotne pytania i odpowiedzi - 22.03
  6. PARLAMENT CYPRU PRZECIWNY PODATKOWI

    Czy to dobra decyzja? - 20.03
  7. ŹLE SIĘ DZIEJE W STREFIE EURO

    Bankowa grabież na Cyprze - 19.03
  8. GRYPA SPRZEDAJE SIĘ NAJLEPIEJ

    Dostępne bez recepty * - 18.03
  9. REKOMENDACJA: KUPOWAĆ!

    Dom w cenie mieszkania - 15.03
  10. IMR ADVERTISING BY PR

    Kolejny rok z Alter Mediką - 12.03
  11. STYL ŻYCIA I WZORCE KONSUMPCYJNE

    Rozprzestrzeniania się miast - 8.03
  12. POLAK IN LONDON

    Jest taki drugi kraj? - 9.03
  13. MARKETING MIEJSC

    Miasto jako marka - 6.03
  14. KREZUSI FINANSOWI

    Finansiści mają się coraz lepiej - 6.03
  15. 40 MILIONÓW ZA NICNIEROBIENIE

    Na prezesie nie warto oszczędzać - 6.03
  16. DYPLOMACI W WARSZAWIE

    Impas w Karabachu - 7.03
  17. LEKTURY DECYDENTA

    Miasto magiczne Lwów - 12.03
  18. BIBLIOTEKA DECYDENTA

    "Sługa nowego swiata" - 22.03
  19. WŁOSKIE WYBORY

    Kataklizm czy początek odnowy - 1.03
  20. I CO TERAZ?

    BDO czyli tercet medialny - 5.03
  21. FILOZOFIA I DYPLOMACJA

    Tradycja Smoczego Tronu wiecznie żywa - 17.03
  22. OBRONA BIBLIOTEK

    Nie będzie niczego - 1.03
  23. NIEZŁA SZTUKA (8)

    Fotowiersz "Uśmiech" - 1.03
  24. ALKOHOL SŁUŻY...

    Cały świat pije whisky - 1.03
  25. DECYDENT SNOBUJĄCY

    Piątek, 29.03 – Inne Święta
  26. SZTUKA MANIPULACJI

    O pryncypialnych strusiach - 1.03
  27. SIŁA POLITYKI

    Wyspa co olśniewa - 29.03