BIBLIOTEKA DECYDENTA
Dzieło - 21.08
W Polsce wszyscy znają „Pana Tadeusza”, przynajmniej ze szkolnej, obowiązkowej lektury. Dlatego nie ma potrzeby omawiać treści samego poematu. więcej...
IMR advertising by PR podpisała kolejną umowę z firmą farmaceutyczną Nes Pharma.
Nes Pharma wraca pod promocyjne skrzydła IMR advertising by PR po dwuletniej przerwie, która została wykorzystana na poprawienie wzornictwa opakowań i przygotowanie nowych wyrobów medycznych.
Działania podejmowane przez agencję będą się koncentrowały na wybranych mediach drukowanych i internetowych, również branżowych.
Umowę podpisano na 12 miesięcy z możliwością przedłużenia.
Bardzo cieszy nas zaufanie, jakim obdarzają nas klienci szczególnie ci, którzy do nas wracają. Doceniają bowiem zaangażowanie i jakość naszej pracy oraz służbowe, a także osobiste, relacje, jakie stwarzamy podczas codziennych kontaktów – mówi Monika Pac-Iskandar, dyrektor zarządzająca IMR advertising by PR, która koordynuje współpracę z Nes Pharmą.
LIST W SPRAWIE LEKTUR
Letni "Browar" - 10.08
Szanowny Panie Redaktorze, zwyczajowo zaglądam na strony DECYDENT.PL, bo lubię niesztampowe traktowanie rozmaitych spraw, a tutaj stosunkowo często na takie właśnie trafiam. więcej...