3 październik 2014
Razem pięć lat - 3.10
IMR advertising by PR przedłużyła o kolejny rok umowę z firmą kosmetyczną Golden Rose.
Warszawska agencja promuje kosmetyki kolorowe Golden Rose w mediach drukowanych i internetowych, organizuje cykliczne konferencje prasowe połączone z sezonowymi pokazami trendów w makijażach, monitoruje media, prowadzi biuro prasowe.
W piątą rocznicę współpracy w siedzibie IMR advertising by PR miała miejsce konferencja – lunch prasowy, podczas której Marta Pawlik-Antoniak, wizażystka Golden Rose, przedstawiła nowości na sezon jesienno zimowy, a na twarzach dziennikarek, które wcieliły się w role modelek, wykonała makijaże według najnowszego kanonu urody.
„Praca dla Golden Rose to prawdziwa przyjemność, co widać w postaci licznych publikacji w topowych pismach urodowych, poradnikowych i life stylowych, również na portalach internetowych” – mówi Monika Iskandar, dyrektor zarządzająca IMR advertising by PR, która sprawuje opiekę nad markami Golden Rose.
Z KRONIKI BYWALCA
Dzieci uchodźcy - 23.10
21 października 2014 r. w gmachu Sejmu została otwarta wystawa fotograficzna „Podróż nadziei: Polskie dzieci z Pahiatua. 1944-2014” pod honorowym patronatem Marszałka Sejmu, Radosława Sikorskiego. więcej...