Established 1999

IMR ADVERTISING BY PR

17 lutego 2016

Wodzisław stawia na Pesso

Firma spożywcza Wodzisław podpisała z IMR advertising by PR umowę o promocji produktów, ze szczególnym uwzględnieniem nowatorskiej linii makaronów bez gotowania Pesso.

Monika Iskandar - dyrektor zarządzająca IMR advertising by PR / Hajoty Communications / Hajoty Press Club

 

Istniejąca na polskim rynku od ponad pięćdziesięciu lat spółka znana jest z dodatków piekarniczych, kulinarnych, deserów (wśród nich galaretek pastelowych i o nazwach kamieni szlachetnych, np. szafirowa, ametystowa, rubinowa) oraz dań gotowych.

To już doceniana wśród konsumentów tradycja smaku i jakości wodzisławskich produktów.

„Nie tylko znanymi od lat produktami nasza firma się szczyci. Rozwijamy też wyroby nowoczesne, nowatorskie na rynku. Takimi są makarony Pesso, będące absolutną nowością. Makarony Pesso nie wymagają gotowania, wystarczy je zalać wodą zimną lub gorącą i są gotowe do spożycia – mówi Marian Oślizło, prezes Wodzisławia.

Nowe produkty, powstające dzięki nowoczesnym technologiom, stwarzają wiele możliwości rynkowych.

Wodzisław przygotował cztery rodzaje makaronów Pesso: pszenny oraz pszenno – kukurydziany, -gryczany i -owsiany.

Jednak, aby dotrzeć z informacją o ich zaletach do konsumentów, niezbędna jest promocja.

„Makarony bez gotowania Pesso, po pierwsze mają niespotykany kształt w postaci niewielkich symetrycznych kuleczek, a po drugie rzeczywiście są niezwykle proste w przygotowaniu. Oczywiście, nikt nie będzie jadł samego makaronu, więc należy go potraktować jako składnik wyjściowy do różnych dań. W naszej agencji od lat sami gotujemy i aranżujemy różne autorskie przepisy kulinarne. Stanowiące doskonałą inspirację makarony Pesso będziemy promowali jako znakomity składnik główny dań obiadowych, sałatek na zimno, czy nawet deserów. Wyobraźnia nie ogranicza smakowo potraw z makaronami Pesso” – podkreśla Monika Iskandar, dyrektor zarządzająca IMR advertising by PR.

Wodzisław i IMR advertising by PR podpisały umowę na rok z możliwością przedłużenia. Promocja wszystkich produktów marki Wodzisław obejmie media drukowane i internetowe.

W wydaniu nr 171, luty 2016, ISSN 2300-6692 również

  1. BIBLIOTEKA DECYDENTA

    Zbrodnia i kara w kraju faraonów
  2. WIATR OD MORZA

    Mój Smoleńsk
  3. DECYDENT POLIGLOTA

    Myśl po angielsku
  4. IMR ADVERTISING BY PR

    Wodzisław stawia na Pesso
  5. DECYDENT SNOBUJĄCY

    Cios w ministerialne plecy
  6. FILOZOFIA I DYPLOMACJA

    Powtórka z Iraku?
  7. LEKTURY DECYDENTA

    Mroki życia i śmierci
  8. Z KRONIKI BYWALCA

    Polska, Niemcy, Europa
  9. BIBLIOTEKA DECYDENTA

    Dykteryjki przedśmiertne
  10. LEKTURY DECYDENTA

    W bankowym piekle
  11. ZA GÓRAMI, ZA LASAMI...

    Wiatr dobrej zmiany
  12. BIBLIOTEKA DECYDENTA

    Zakochani w Śmierci
  13. DECYDENT SNOBUJĄCY

    Na obywatelską drogę
  14. LEWIATAN PUNKTUJE RZĄD

    Podatek jako kara
  15. FILOZOFIA I DYPLOMACJA

    Między kłami w paszczy tygrysa
  16. W OBRONIE PRAW I WOLNOŚCI

    Historia uczy i przestrzega
  17. W OPARACH WIZERUNKU

    Zawody zaufania publicznego
  18. BIBLIOTEKA DECYDENTA

    Wojna i miłość