WIATR OD MORZA
Nadchodzi Nowy Świat
Zrządzeniem losu znalazłem się tym razem w Warszawie w czasie obchodów 11 listopada – pisze Sławomir J. Czerniak. więcej...
IMR advertising by PR podpisała z Firmą Kosmetyczną Loton umowę o współpracy w zakresie PR-u produktowego.
Firma Loton powstała w 1957 roku, a jej kosmetyki do pielęgnacji i stylizacji włosów znane są na polskim rynku od ponad 45 lat.
Współcześnie spółdzielnia stawia na tradycję, jakość, nowoczesną naturalność produktów i szacunek dla przyrody. Skutecznie działa marketing szeptany przekazywany z pokolenia na pokolenie w rodzinach i wśród znajomych. Nic więc dziwnego, że Loton ma liczne grono lojalnych klientek i to w różnym wieku.
Cechą wyróżniającą produkty Lotonu jest możliwość ich stosowania zarówno w salonach fryzjerskich i w domowej pielęgnacji.
Dużą wygodą dla pań, które chcą i potrafią same dbać o włosy jest seria Loton Professional, którą tworzą gel spray, termo spray, argan i keratyn oil.
Firma ze Słupska rozwija się poprzez inwestycje i badania naukowe. Sukcesywnie zdobywa rynek i uznanie kolekcja kosmetyków Loton Spa& Beauty: Macadamia Oil, Coconut Oli czy Argan Oil – produkty do olejowania włosów i ciała.
Nasze babcie i mamy doskonale pamiętają płyny i lakiery do układania włosów Loton. To produkty znane i z powodzeniem używane do dzisiaj. Loton myśli też o młodych klientkach, czego dowodem jest seria Provit, zawierająca szereg odżywek w płynie: keratynę, jedwab, rosę we włosach, czy kaszmir, a także eliksiry ziołowy i proteinowy. Ten pierwszy wspomaga kurację przeciw wypadaniu włosów, a drugi zapobiega ich przetłuszczaniu się. Nasze działania będą polegały na odświeżeniu wizerunku marki Loton i udowodnieniu, że jakość i naturalność produktów stawia je w rzędzie z najlepszymi, a cenowo znacznie bardziej przyjaznymi dla kieszeni – podkreśla Monika Pac-Iskandar, dyrektor zarządzająca IMR advertising by PR/ Hajoty Communications.
LEKTURY DECYDENTA
Goniąc Niemcy
„Skaldowie” śpiewali kiedyś: „Nie o to chodzi, by złapać króliczka, ale by gonić go”. Czy Polska może dogonić Niemcy? więcej...