Established 1999

IMR ADVERTISING BY PR

13 listopada 2015

Nowy wizerunek Lotonu

IMR advertising by PR podpisała z Firmą Kosmetyczną Loton umowę o współpracy w zakresie PR-u produktowego.

Monika Pac-Iskandar

Firma Loton powstała w 1957 roku, a jej kosmetyki do pielęgnacji i stylizacji włosów znane są na polskim rynku od ponad 45 lat.

Współcześnie spółdzielnia stawia na tradycję, jakość, nowoczesną naturalność produktów i szacunek dla przyrody. Skutecznie działa marketing szeptany przekazywany z pokolenia na pokolenie w rodzinach i wśród znajomych. Nic więc dziwnego, że Loton ma liczne grono lojalnych klientek i to w różnym wieku.

Cechą wyróżniającą produkty Lotonu jest możliwość ich stosowania zarówno w salonach fryzjerskich i w domowej pielęgnacji.

Dużą wygodą dla pań, które chcą i potrafią same dbać o włosy jest seria Loton Professional, którą tworzą gel spray, termo spray, argan i keratyn oil.

Firma ze Słupska rozwija się poprzez inwestycje i badania naukowe. Sukcesywnie zdobywa rynek i uznanie kolekcja kosmetyków Loton Spa& Beauty: Macadamia Oil, Coconut Oli czy Argan Oil – produkty do olejowania włosów i ciała.

Nasze babcie i mamy doskonale pamiętają płyny i lakiery do układania włosów Loton. To produkty znane i z powodzeniem używane do dzisiaj. Loton myśli też o młodych klientkach, czego dowodem jest seria Provit, zawierająca szereg odżywek w płynie: keratynę, jedwab, rosę we włosach, czy kaszmir, a także eliksiry ziołowy i proteinowy. Ten pierwszy wspomaga kurację przeciw wypadaniu włosów, a drugi zapobiega ich przetłuszczaniu się. Nasze działania będą polegały na odświeżeniu wizerunku marki Loton i udowodnieniu, że jakość i naturalność produktów stawia je w rzędzie z najlepszymi, a cenowo znacznie bardziej przyjaznymi dla kieszeni – podkreśla Monika Pac-Iskandar, dyrektor zarządzająca IMR advertising by PR/ Hajoty Communications.

 

W wydaniu nr 168, listopad 2015, ISSN 2300-6692 również

  1. PO PROSTU SZTUKA

    Złudny świat cyber
  2. WIADOMOŚCI AMERYKAŃSKIE

    Pieniądz rządzi
  3. LEKTURY DECYDENTA

    Goniąc Niemcy
  4. WIATR OD MORZA

    Nadchodzi Nowy Świat
  5. I CO TERAZ?

    Obserwujmy efekt motyla
  6. SZTUKA WSPÓŁCZESNA

    Dobry sezon
  7. I CO TERAZ?

    Szydło przed Sezamem
  8. BUSINESS CENTRE CLUB

    Przedsiębiorcy chwalą, ale też pytają
  9. FILOZOFIA I DYPLOMACJA

    Trudny problem
  10. HAJOTY COMMUNICATIONS

    Naturalnie z Nacomi
  11. DECYDENT SNOBUJĄCY

    Twarze
  12. IMR ADVERTISING BY PR

    Nowy wizerunek Lotonu
  13. MISTRZOWIE CZASU

    Szwajcarska manufaktura
  14. BIBLIOTEKA DECYDENTA

    Intelektualista językowy
  15. CHICHOT POLITYKI

    Zmiana punktu widzenia
  16. DECYDENT SNOBUJĄCY

    Donald Tusk padnie
  17. I CO TERAZ ?

    Malta a sprawa polska
  18. I CO TERAZ?

    Dwa wyjścia
  19. HAJOTY PRESS CLUB

    Pamięć o patronce
  20. PLATFORMA WIEDZY I PRAKTYKI

    Otwarta nauka
  21. WIATR ZE SZWECJI

    Czy może nam coś przywiać?
  22. DECYDENT SNOBUJĄCY

    Winnetou nie żyje
  23. II WOJNA ŚWIATOWA

    Polskie asy przestworzy
  24. CHICHOT POLITYKI

    Wyszło szydło z worka
  25. WIATR OD MORZA

    Damy radę...
  26. I CO TERAZ?

    Troska nade wszystko
  27. W OPARACH WIZERUNKU

    Renoma i marka
  28. LEKTURY DECYDENTA

    Książki pod strzechy
  29. FILOZOFIA I DYPLOMACJA

    Ekstradycja a polityka