Established 1999

IMR ADVERTISING BY PR

17 grudzień 2014

Gotowe na Sylwestra, edycja 5 - 17.12

Kameralny salon prasowy, prawdziwa choinka, muzyka na żywo, Yoko w przebraniu renifera, rodzinna atmosfera, nowości kosmetyczne, pokazy karnawałowych trendów w makijażu, niebanalny poczęstunek i dobre wina.

 


Oto sceneria piątej edycji cyklu „Gotowe na Sylwestra” w siedzibie IMR advertising by PR.


 


Bożonarodzeniowo-sylwestrowy nastrój podczas konferencji prasowej stworzył śpiewający aktor teatrów Współczesnego i Studio, Marcin Januszkiewicz, a na gitarze klasycznej akompaniował mu Igor Ćwiek, który z zespołem Amnezja zrobił furorę w telewizyjnym Talent Show.


 


Kolędy i piosenki świąteczne, wykonywane podczas przerw pomiędzy prezentacjami, dziennikarze przyjmowali z entuzjazmem. Nie był to jedyny rozrywkowy motyw spotkania prasowego, ale najpierw uwagę skupiono na sprawach merytorycznych.


 


Maja Kiżys z Laboratorium Kosmetycznego Joanna przedstawiła 32-letnią historię firmy, nowoczesne, wysokiej jakości produkty już obecne na rynku oraz nowości na sezon jesień-zima przeznaczone do pielęgnacji, stylizacji i koloryzacji włosów dla kobiet (linia Naturia Organic oraz seria hypoalergiczna) i mężczyzn, których szczególnie może zainteresować szampon stopniowo niwelujący siwiznę.


 


W bogatej ofercie Laboratorium Kosmetycznego Joanna znajdują się także m.in. olejki do twarzy, ciała, balsamy i kremy.


 


Doskonałe dopełnienie preparatów pielęgnacyjnych „Joanny” stanowiły kosmetyki do makijażu, linery do powiek oraz lakiery do paznokci marki Golden Rose.


 


Po raz piąty perfekcyjną prezentację przedstawiła i pokaz sylwestrowego makijażu na twarzach dziennikarek wykonała Marta Pawlik-Antoniak, główna wizażystka Golden Rose.


 


Nasycone kosmetyczną wiedzą dziennikarki (i kilku dziennikarzy) odwiedził Święty Mikołaj z workami pełnymi różnych prezentów dla każdego uczestnika spotkania.


 


Ponadto, w loterii dodatkowe upominki wylosowały cztery osoby.


 


Przy wtórze „Jingle Bells” oraz „Let It Snow”, w wykonaniu duetu Januszkiewicz-Ćwiek, rozpoczął się świąteczny lunch prasowy, kuluarowe rozmowy i dobieranie do indywidualnych potrzeb kosmetyków z palety Golden Rose.  


 


„Z satysfakcją pragnę podkreślić świetną, rodzinną wręcz, atmosferę, którą stworzyliśmy dziennikarzom dzięki zaangażowaniu i profesjonalizmowi wszystkich pracowników naszej agencji. Dziękuję także śpiewającym i grającym artystom oraz przedstawicielkom Laboratorium Kosmetycznego Joanna i Golden Rose” – podsumowała piątą edycję „Gotowych na Sylwestra” Monika Iskandar, dyrektor zarządzająca IMR advertising by PR.


 


Foto: IMR advertising by PR

W wydaniu nr 157, grudzień 2014, ISSN 2300-6692 również

  1. BIBLIOTEKA DECYDENTA

    Ikona - 22.12
  2. TP NR 51-52, PŁYTA DVD

    Ks. Boniecki komentuje Biblię - 18.12
  3. IMR ADVERTISING BY PR

    Gotowe na Sylwestra, edycja 5 - 17.12
  4. WIATR OD MORZA

    Życzenia dla Jarosława K. - 30.12
  5. KONIEC UNII EUROPEJSKIEJ?

    Obywatele głosu nie mają - 16.12
  6. DIAMENTY JEDNAK SĄ WIECZNE

    Nadchodzą jeszcze lepsze czasy - 12.12
  7. TP NR 51-52

    Trzy ucieczki Boga - 16.12
  8. SZTUKA KOMIKSÓW

    To był świetny rok - 8.12
  9. KRONIKA BYWALCA

    Kolędy u Anglików - 17.12
  10. ANGLIK IN POLAND

    Szlachetna grafomania - 3.12
  11. I CO TERAZ?

    Byle przeczekać - 16.12
  12. FILOZOFIA I DYPLOMACJA

    Gruzja sama sobie poradzi - 8.12
  13. LEKTURY DECYDENTA

    Geniusz pamięci - 18.12
  14. DECYDENT SNOBUJĄCY

    Środa, 31.12 – Od Annasza do Kajfasza
  15. W OPARACH WIZERUNKU

    Problemy samookreślenia - 1.12
  16. ARCHITEKT WSZECHŚWIATA

    W krzywym zwierciadle historii - 1.12