Established 1999

IMR ADVERTISING BY PR

12 marzec 2013

Kolejny rok z Alter Mediką - 12.03

Warszawska agencja IMR advertising by PR o kolejny rok przedłużyła kontrakt z firmą Alter Medica. Promocja obejmie nowe i już uznane na polskim rynku markowe suplementy diety oraz produkty farmaceutyczne.

W ponad dziesięcioletniej historii Alter Medica wypracowała jakość swoich produktów farmaceutycznych, potwierdzoną przez konsumentów. IMR advertising by PR współpracuje z tą firmą już od ponad sześciu lat. W działaniach promocyjnych podkreślana jest nowoczesność wytwarzania, sprawdzona w działaniu receptura oraz ogólnopolska dostępność wyrobów ze znakiem Alter Medica.


 


„Dla Alter Mediki pracujemy z przyjemnością. Od lat znamy niemal wszystkie produkty firmy, testujemy je na własnych organizmach, więc autorytatywnie potwierdzamy ich wartość. Mając na uwadze osobiste doświadczenia, bez obaw rekomendujemy dziennikarzom produkty Alter Mediki, również ich zachęcając do testów i wyrażania opinii w swoich mediach” – mówi Monika Iskandar, dyrektor zarządzająca IMR advertising by PR.


 


Agencja skupi się na promocji dwóch nowości: Soku z Pokrzywy oraz Chili Fat Burnera, czyli spalaczu tkanki tłuszczowej. Ponadto przypomni konsumentom o Liściu Oliwnego Gaju, Jagodzie Licyjskiej Goji, Jagodzie Acai, Korzeniu Arktycznym, Kolagenie Morskim, a także o dwóch postaciach Drenafastu – do picia i w żelu do ciała.

W wydaniu nr 136, marzec 2013 również

  1. RYNEK SZTUKI

    Starzy mistrzowie nie zawodzą - 27.03
  2. SUBMARKA NA KRYZYS

    Jak rozszerzać portfolio ofertowe? - 25.03
  3. KONFERENCJA PRASOWA W IMR

    Golden Rose na wiosnę i na lato - 20.03
  4. MIEJSKIE AGLOMERACJE

    Madryt nad Wisłą - 25.03
  5. OTWARTE FUNDUSZE EMERYTALNE

    Istotne pytania i odpowiedzi - 22.03
  6. PARLAMENT CYPRU PRZECIWNY PODATKOWI

    Czy to dobra decyzja? - 20.03
  7. ŹLE SIĘ DZIEJE W STREFIE EURO

    Bankowa grabież na Cyprze - 19.03
  8. GRYPA SPRZEDAJE SIĘ NAJLEPIEJ

    Dostępne bez recepty * - 18.03
  9. REKOMENDACJA: KUPOWAĆ!

    Dom w cenie mieszkania - 15.03
  10. IMR ADVERTISING BY PR

    Kolejny rok z Alter Mediką - 12.03
  11. STYL ŻYCIA I WZORCE KONSUMPCYJNE

    Rozprzestrzeniania się miast - 8.03
  12. POLAK IN LONDON

    Jest taki drugi kraj? - 9.03
  13. MARKETING MIEJSC

    Miasto jako marka - 6.03
  14. KREZUSI FINANSOWI

    Finansiści mają się coraz lepiej - 6.03
  15. 40 MILIONÓW ZA NICNIEROBIENIE

    Na prezesie nie warto oszczędzać - 6.03
  16. DYPLOMACI W WARSZAWIE

    Impas w Karabachu - 7.03
  17. LEKTURY DECYDENTA

    Miasto magiczne Lwów - 12.03
  18. BIBLIOTEKA DECYDENTA

    "Sługa nowego swiata" - 22.03
  19. WŁOSKIE WYBORY

    Kataklizm czy początek odnowy - 1.03
  20. I CO TERAZ?

    BDO czyli tercet medialny - 5.03
  21. FILOZOFIA I DYPLOMACJA

    Tradycja Smoczego Tronu wiecznie żywa - 17.03
  22. OBRONA BIBLIOTEK

    Nie będzie niczego - 1.03
  23. NIEZŁA SZTUKA (8)

    Fotowiersz "Uśmiech" - 1.03
  24. ALKOHOL SŁUŻY...

    Cały świat pije whisky - 1.03
  25. DECYDENT SNOBUJĄCY

    Piątek, 29.03 – Inne Święta
  26. SZTUKA MANIPULACJI

    O pryncypialnych strusiach - 1.03
  27. SIŁA POLITYKI

    Wyspa co olśniewa - 29.03