Established 1999

IMR ADVERTISING BY PR

22 listopad 2010

Pełnia zdrowia z Vitaną

Agencja IMR advertising by PR podjęła działania promocyjne linii suplementów diety marki Vitana, produkowanych przez spółkę Vitapol-Farm.


Kampanię w mediach drukowanych i internetowych zainaugurowało śniadanie prasowe w restauracji St. Antonio w Ogrodzie Saskim w Warszawie.


Różnorodność dostępnych na rynku suplementów żywności sprawia, iż głównymi kryteriami ich wyboru powinny być: komplementarne uzupełnianie się poszczególnych składników, skuteczność działania, jakość produkcji, a także cena. Jak rozeznać się w tej materii? Analizując skład podawany na opakowaniu i słuchając rekomendacji ekspertów.


Credo marki Vitana można streścić trzema słowami: zdrowie, siła, uroda. Taką pełnię życia dają: Cidrex Plus, Fabacum, Saluran, Venisea i Tran.


Cidrex Plus to połączenie octu jabłkowego z ekstraktem z zielonej herbaty. Wspomaga odchudzanie, zapewnia spowolnienie procesów degeneracyjnych w organizmie, niszczy wolne rodniki, przysparza energii, zapobiega otyłości, oczyszcza z toksyn, obniża poziom cholesterolu.


Fabacum również wyszczupla, zawiera fasolaminę – ceniony neutralizator skrobi. Ten suplement jest w stanie zneutralizować aż 1/3 spożywanych kalorii.


Saluran oczyszcza, uwalnia od toksyn, przeciwdziała obrzękom, odtruwa, tonizuje pracę układu pokarmowego, oczyszcza krew.


Venisea wspomaga funkcje wątroby, reguluje odbudowę naskórka, włosów i paznokci, działa moczopędnie i odtruwająco.


O tych właściwościach mówiła mgr inż. Anna Boratyńska z SGGW. Natomiast Łukasz Rutkowski, dyrektor zarządzający Vitapol-Farm przedstawił firmę i koncepcje rozwojowe.


Po prezentacji nadszedł czas na nieco praktyki. Odważne dziennikarki oddały się w ręce kosmetolog-masażystki, która wykonywała masaże limfatyczne brzucha. Ewa Rutkowska, prezes Vitapol-Farm, wylosowała dwie redaktorki, które zostały zaproszone na bezpłatne masaże limfatyczne całego ciała do spa G & M Imperium.


Śniadanie w St. Antonio było tradycyjnie wystawne, smaczne i zdrowe.


„W naszej agencji przykładamy szczególną dbałość, aby uczestniczącym w naszych spotkaniach dziennikarzom zapewnić maksymalnie wysoki poziom wysublimowanych wrażeń intelektualnych i kulinarnych” – podkreśliła Monika Iskandar, dyrektor zarządzająca IMR advertising by PR.

W wydaniu 108, listopad 2010 również

  1. FARMACJA W POLSCE

    Nowoczesne formy marketingu
  2. PRACODAWCY RP

    List otwarty do premiera Tuska
  3. BIBLIOTEKA DECYDENTA

    Marka narodowa
  4. WALLY OLINS W WARSZAWIE

    Powrót marki Polska
  5. IMR ADVERTISING BY PR

    Pełnia zdrowia z Vitaną
  6. NOWOCZESNY MODEL WSPÓŁPRACY

    Młoda Polonia a Stary Kraj
  7. PROSZEK DO PRANIA

    Bon apetit!
  8. TRZY LATA RZĄDU DONALDA TUSKA

    Generalnie dobry kierunek, ale za mało determinacji
  9. PKPP LEWIATAN

    Rząd do tablicy
  10. 3 LATA RZĄDU PO

    Podsumowanie prawa gospodarczego
  11. LOBBYŚCI POTRZEBNI

    Kultura politycznej korupcji
  12. STYL ŻYCIA

    Snobizm rozkwita po 50-tce?
  13. LEKCEWAŻENIE CZYTELNIKÓW

    Gdzie jest Dżerzi?
  14. SZTUKA MANIPULACJI

    Człowiek do wynajęcia
  15. IMR ADVERTISING BY PR

    Niezwykłe złoto Azteków
  16. IMPERIAL TOBACCO POLSKA

    Stop podrabianym papierosom!