WIATR OD MORZA
Nadchodzi Nowy Świat
Zrządzeniem losu znalazłem się tym razem w Warszawie w czasie obchodów 11 listopada – pisze Sławomir J. Czerniak. więcej...
Monika Pac-Iskandar: „Z przyjemnością informuję, iż podpisaliśmy umowę o piarowej promocji kosmetyków marki Nacomi w mediach drukowanych i internetowych”.
Nacomi to dostępna od niedawna na naszym rynku nowa marka kosmetyków naturalnych o dobroczynnym działaniu i przystępnej cenie. Kosmetyki Nacomi nie były testowane na zwierzętach, ale mają certyfikaty badań dermatologicznych i hipoalergicznych. Nie zawierają zbędnych dodatków w postaci parabenów, silikonów czy olejów mineralnych. Mogą być stosowane przez osoby z alergiami i problemami skórnymi. Powinny je również poznać i stosować osoby, którym zależy na życiu w zdrowym duchu i stylu.
Co szczególnie wyróżnia kosmetyki Nacomi? Możliwość zastosowania rytuału Hammam, polegającego na trzyetapowym oczyszczeniu skóry, jej odpowiednim nawilżeniu, dopieszczeniu, odmłodzeniu i ogólnym zrelaksowaniu.
Oczyszczenia dokonujemy w dwóch etapach. Najpierw używamy naturalnego mydła Savon Noir, które delikatnie wmasowujemy w ciało przy pomocy rękawicy Hammam. Następnie na tak przygotowaną skórę nakładamy Glinkę Ghassoul usuwającą martwy naskórek i toksyny.
I wreszcie kwintesencja rytuału: namaszczenie ciała Olejem Arganowym, który zawiera mnóstwo właściwości regenerujących i nawilżających skórę.
Efekty: promienisty wygląd, relaks, lekkość, ukojenie.
Nacomi ma w swoim portfolio kilkadziesiąt produktów. Będziemy promowali ich jakość i markę, wskazując na wymienione wyżej właściwości.
MONIKA PAC-ISKANDAR
IMR advertising by PR
Hajoty Communications
LEKTURY DECYDENTA
Goniąc Niemcy
„Skaldowie” śpiewali kiedyś: „Nie o to chodzi, by złapać króliczka, ale by gonić go”. Czy Polska może dogonić Niemcy? więcej...