Established 1999

HAJOTY COMMUNICATIONS

17 listopad 2015

Naturalnie z Nacomi

Monika Pac-Iskandar: „Z przyjemnością informuję, iż podpisaliśmy umowę o piarowej promocji kosmetyków marki Nacomi w mediach drukowanych i internetowych”.

Monika Pac-Iskandar

Nacomi to dostępna od niedawna na naszym rynku nowa marka kosmetyków naturalnych o dobroczynnym działaniu i przystępnej cenie. Kosmetyki Nacomi nie były testowane na zwierzętach, ale mają certyfikaty badań dermatologicznych i hipoalergicznych. Nie zawierają zbędnych dodatków w postaci parabenów, silikonów czy olejów mineralnych. Mogą być stosowane przez osoby z alergiami i problemami skórnymi. Powinny je również poznać i stosować osoby, którym zależy na życiu w zdrowym duchu i stylu.

Co szczególnie wyróżnia kosmetyki Nacomi? Możliwość zastosowania rytuału Hammam, polegającego na trzyetapowym oczyszczeniu skóry, jej odpowiednim nawilżeniu, dopieszczeniu, odmłodzeniu i ogólnym zrelaksowaniu.

Oczyszczenia dokonujemy w dwóch etapach. Najpierw używamy naturalnego mydła Savon Noir, które delikatnie wmasowujemy w ciało przy pomocy rękawicy Hammam. Następnie na tak przygotowaną skórę nakładamy Glinkę Ghassoul usuwającą martwy naskórek i toksyny.

I wreszcie kwintesencja rytuału: namaszczenie ciała Olejem Arganowym, który zawiera mnóstwo właściwości regenerujących i nawilżających skórę.

Efekty: promienisty wygląd, relaks, lekkość, ukojenie.

Nacomi ma w swoim portfolio kilkadziesiąt produktów. Będziemy promowali ich jakość i markę, wskazując na wymienione wyżej właściwości.

MONIKA PAC-ISKANDAR

IMR advertising by PR
Hajoty Communications

W wydaniu nr 168, listopad 2015, ISSN 2300-6692 również

  1. PO PROSTU SZTUKA

    Złudny świat cyber
  2. WIADOMOŚCI AMERYKAŃSKIE

    Pieniądz rządzi
  3. LEKTURY DECYDENTA

    Goniąc Niemcy
  4. WIATR OD MORZA

    Nadchodzi Nowy Świat
  5. I CO TERAZ?

    Obserwujmy efekt motyla
  6. SZTUKA WSPÓŁCZESNA

    Dobry sezon
  7. I CO TERAZ?

    Szydło przed Sezamem
  8. BUSINESS CENTRE CLUB

    Przedsiębiorcy chwalą, ale też pytają
  9. FILOZOFIA I DYPLOMACJA

    Trudny problem
  10. HAJOTY COMMUNICATIONS

    Naturalnie z Nacomi
  11. DECYDENT SNOBUJĄCY

    Twarze
  12. IMR ADVERTISING BY PR

    Nowy wizerunek Lotonu
  13. MISTRZOWIE CZASU

    Szwajcarska manufaktura
  14. BIBLIOTEKA DECYDENTA

    Intelektualista językowy
  15. CHICHOT POLITYKI

    Zmiana punktu widzenia
  16. DECYDENT SNOBUJĄCY

    Donald Tusk padnie
  17. I CO TERAZ ?

    Malta a sprawa polska
  18. I CO TERAZ?

    Dwa wyjścia
  19. HAJOTY PRESS CLUB

    Pamięć o patronce
  20. PLATFORMA WIEDZY I PRAKTYKI

    Otwarta nauka
  21. WIATR ZE SZWECJI

    Czy może nam coś przywiać?
  22. DECYDENT SNOBUJĄCY

    Winnetou nie żyje
  23. II WOJNA ŚWIATOWA

    Polskie asy przestworzy
  24. CHICHOT POLITYKI

    Wyszło szydło z worka
  25. WIATR OD MORZA

    Damy radę...
  26. I CO TERAZ?

    Troska nade wszystko
  27. W OPARACH WIZERUNKU

    Renoma i marka
  28. LEKTURY DECYDENTA

    Książki pod strzechy
  29. FILOZOFIA I DYPLOMACJA

    Ekstradycja a polityka