Established 1999

30 LAT MILKPOL S.A.

11 maj 2020

Czarnocin - kraina mlekiem płynąca

Są jubileusze większe i te trochę mniejsze, są lokalne i ogólnokrajowe. Wszystkie jednak, niezależnie od skali, musiały się w tym roku poddać dyktatowi koronawirusa. Również firma Milkpol S.A., producent uwielbianego przez Polaków nabiału sygnowanego marką Czarnocin, zrezygnowała z celebrowania przypadającego w tym roku 30-lecia swojego istnienia.

Z tej okazji postanowiła jedynie kameralnie (i zdalnie) podziękować wszystkim swoim pracownikom i klientom. Serwując im na pocieszenie zupełnie nowy twaróg z nutką śródziemnomorską, który pozwoli w domu poczuć się jak na wakacjach.

Przedstawiciele firmy żartują, że gdyby pięć lat temu, w trakcie hucznych obchodów 25-lecia swojej działalności, wiedzieli, co się zdarzy w tym roku, świętowaliby podwójnie. A i tak było wiele wspomnień, wzruszeń, gratulacji i planów na przyszłość. Z nadzieją, że 30-lecie będzie jeszcze okazalsze, z większą liczbą powodów do dumy. Powodów do dumy rzeczywiście przybyło, bo firma może się pochwalić wieloma przysmakami. Ale nie udało się ich w tym roku wspólnie fetować ze względu na obecną sytuację w kraju i na świecie. Dla wspólnego bezpieczeństwa firma zdecydowała o przełożeniu uroczystości.

Firma dziękuje jednak – bezpiecznie, za pośrednictwem mediów – swoim pracownikom i klientom za możliwość realizowania planów i stawiania sobie coraz wyżej poprzeczki jakości. Z nadzieją, że wspólnie uda się przetrwać ten trudny czas.

Milkpol S.A. jest jednym z nielicznych prywatnych zakładów mleczarskich opartym w 100% na kapitale polskim. Mleko wykorzystywane do produkcji spełnia najwyższe normy jakościowe i pozyskiwane jest od starannie wybranych, wyspecjalizowanych gospodarstw zlokalizowanych w promieniu 60 km od zakładu.

Produkty marki Czarnocin powstają dzięki naturalnym składnikom najwyższej jakości. Są bogate w białko, wapń, witaminy i mikroelementy. W ich produkcji nie stosuje się konserwantów, chemicznych dodatków, syropu glukozowo-fruktozowego. Celem mleczarni jest zatrzymanie w gotowych produktach jak największej liczby cennych składników zawartych w naturalnym mleku. Fakt ten potwierdzają certyfikaty, które są gwarancją wysokiej jakości.

Epidemia trwa, więc Marka Milkpol-Czarnocin dołączyła do pomocy lekarzom, pielęgniarkom, personelowi medycznemu wszystkich szczebli z pierwszej linii frontu, przekazując szpitalom w całej Polsce swoje słynne serki smakowe, jogurty, kefiry i sery. Produkty z logo Czarnocin wędrują do szpitali, stacji epidemiologicznych i firm gastronomicznych, które przygotowują dla lekarzy, pielęgniarek i pacjentów zdrowe, pożywne posiłki. Serki smakowe (czekoladowy i waniliowy) można zjeść w biegu, bo w opakowaniu pod wieczkiem jest ukryta składana łyżeczka. Kefiry i jogurty łatwo otworzyć i wypić – bo mają praktyczne dzióbki, dzięki którym nie trzeba otwierać całego wieczka. To ważne w tym trudnym czasie, kiedy nie ma chwili, żeby pomyśleć o jedzeniu. Bo żeby walczyć, trzeba jeść. Żeby zdrowieć i poprawiać odporność – również.

A na wiosnę na naszych stołach zagościł nowy Twaróg z ziołami oczywiście z Czarnocina. Tradycyjny, polski twaróg wzbogacono mieszanką suszonych pomidorów, bazylii, oregano i czosnku, tworząc nowy przysmak, który z pewnością zagości na dłużej na naszych stołach. Można go teraz – podobnie jak inne produkty marki – zamówić z bezkontaktową dostawą do domu na stronie www.milkpol.com.pl

Twarogi są najbardziej znaną i cenioną grupą produktów spod szyldu Czarnocina. Swoją wyjątkową delikatność i smak zawdzięczają specjalnie dobranym żywym kulturom bakterii, wykorzystaniu świeżego mleka odbieranego od lokalnych rolników i ręcznej produkcji. Na każdym etapie są pod ścisłą kontrolą serowarów. Cały cykl ich wytwarzania nawiązuje do metod stosowanych przez nasze babcie. Jedynie skala jest dużo większa. Bezpośrednie zaangażowanie i nadzór człowieka nad każdym etapem produkcji sprawiają, że twarogi z Czarnocina smakują wybornie.

Naszym Przyjaciołom, zarządzającym marką Czarnocin oraz pracownikom spółki Milkpol, DECYDENT życzy zadowolenia z codziennej pracy i nieograniczonej weny podczas tworzenia nowych smaków wyrobów.

W wydaniu nr 222, maj 2020, ISSN 2300-6692 również

  1. HISTORIA DECYDENTA

    Arystokracja popierała Hitlera
  2. HISTORIA DECYDENTA

    Polska za Gomułki
  3. KSIĘGARNIA DECYDENTA

    Wyłącznie interesujące tytuły
  4. FILOZOFIA I DYPLOMACJA

    Amerykanie w Niemczech i w Japonii
  5. HISTORIA DECYDENTA

    Niemcy wobec Polski
  6. GEOPOLITYKA DECYDENTA

    Przebudzanie u Kimów
  7. HISTORIA DECYDENTA

    Żołnierz wyklęty
  8. POLITYKA DECYDENTA

    Demokracja w Polsce
  9. DECYDENT POLIGLOTA

    Gramatyka bez tajemnic
  10. 30 LAT MILKPOL S.A.

    Czarnocin - kraina mlekiem płynąca
  11. KOBIETY DECYDENTA

    Powieść, zgodna ze schematem
  12. WIATR OD MORZA

    Wybór czy dobór?
  13. DZIECKO DECYDENTA

    Zdrowe jak rydz
  14. CO SIĘ W GŁOWIE MIEŚCI

    Rozbrat honoru z polityką
  15. SMAKI DECYDENTA

    Jemy dobrze, po polsku